Indrejse
Fra : Hans Karpinski

Dato : 02-01-05 09:58

En af mine forfædre "Cummerow" kom her til landet i årene 1839-40 mulígvis
fra Stettin i Pommeren, er der nogle som ved, hvor man kan søge oplysninger
om indrejse fra denne destination, evt. hvor de kan være ankommet til. De
bosatte sig i Tyrsting sogn, Skanderborg amt, men har muligvis først opholdt
sig på Sjælland.

MVH
Hans Karpinski

Fra : John Kukkerig

Dato : 02-01-05 15:49

Du kan søge i indvandredatabasen på adressen: http://ddd.dda.dk/

Klik ind på "Indvandrede", dernæst "Indfødsretstildeling" og søg på Kummerow

Mvh
John Kukkerig
--

Bemærk:Tilføj et j forrest i min e-mail adresse

Fra : Hans Karpinski

Dato : 02-01-05 16:34

Det har jeg prøvet, det var mere om der fandtes passagerlister på færger
Preussen til Danmark.