HL2 problemer steam
Fra : RuneR

Dato : 02-01-05 01:48

Har idag lige købt HL igennem steam, det tog ikke så lang tid igen at
downloade det som jeg havde frygtet det. Så efter et par timers download var
det klar til at spille.

Men det fryser, og synes jeg kan se et det gør det i forbindelse med
quicksave (automatisk) Nogle gange skriver den map0 expected map19.
Andre gange giver den en memery couldn't read error.

Har prøvet i window mode og med forskellige video options, men har endnu
ikke kunne spille det spil stabilt. Det er en torn i øjet på mig da det ser
ud som et rigtig flot spil ! Nogle som har løsninger hvordan jeg kan få det
stabilt ?

Spec. P-IV 2.8@3.0
Asus P4C-800 E deluxe
1GB RAM DDR 3200
GeForce 6600GT
WinXp SP2

--
MVH Rune

Fra : Hans

Dato : 02-01-05 02:28

RuneR wrote:
> [...]
> endnu ikke kunne spille det spil stabilt. Det er en torn i øjet på
> mig da det ser ud som et rigtig flot spil ! Nogle som har løsninger

Har du prøvet uden OC?

Hans

Fra : Casper Bang

Dato : 02-01-05 10:19

> Har du prøvet uden OC?

Ja, jeg har faktisk fået samme problemer efter jeg overclockede mine ram en
smule.
Prøv at clocke dem ned, og se om det hjælper.

Jeg har selv clocket ned, men har ikke haft spillet spillet siden, så ved
ikke om det har hjulpet.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 02-01-05 10:57

"RuneR" wrote

> Men det fryser, og synes jeg kan se et det gør det i forbindelse med
> quicksave (automatisk) Nogle gange skriver den map0 expected map19.
> Andre gange giver den en memery couldn't read error.

Prøv den her i din shortcut (genvej)
+mat_forcehardwaresync 0

Check for ram fejl etc

- Peter

Fra : RuneR

Dato : 02-01-05 19:52

Peter Lykkegaard wrote:
> "RuneR" wrote

> Prøv den her i din shortcut (genvej)
> +mat_forcehardwaresync 0
>
> Check for ram fejl etc
>
> - Peter

Det ser ud til at fungere, den laver ikke memory fejl mere ! Tusind tak.
7-9-13, bank under bordet, spyt over skulderen !
Hvad gør den kommado helt specielt ?

--
MVH Rune

Fra : Casper Bang

Dato : 02-01-05 23:12

> Prøv den her i din shortcut (genvej)
> +mat_forcehardwaresync 0

Jeg har søgt på google, men kan ikke finde ud af hvad den kommando rent
teknisk gør...
Ved du dét?

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 03-01-05 01:09

"Casper Bang" wrote

> Jeg har søgt på google, men kan ikke finde ud af hvad den kommando rent
> teknisk gør...
> Ved du dét?
Et bud er vsync?

Jeg fandt tippet på Steams support sider
http://kortlink.dk/grh

- Peter

Fra : Casper Bang

Dato : 03-01-05 09:39

> Et bud er vsync?

Hmm... vsync er jo allerede deaktiveret hos mig!? Kan ikke helt se hvorfor
man skulle slå vsync til eller fra ved en kommandolinie, når man kan gøre
det i menuerne :/

Fra : BuFFerz

Dato : 02-01-05 11:28

Se under Steam monitor om den virkelig ER færdig med at downloade ?!

- Er den ikke det, må du vente - også selv om du faktisk kan starte spillet.

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : BuFFerz

Dato : 02-01-05 11:30

Ellers prøv at se / spørge på:
http://steampowered.custhelp.com/

Det er bl.a. valves egne folk der svare der.

--
Bufferz
www.Yoo.dk