Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Firmware til EOS 300D
Fra : J. Hansen

Dato : 01-01-05 18:57

Hej NG ... og godt nytår!

Hvem har gjort erfaringer med det såkaldte "crack" af softwaren til EOS
300D?
Virker det?
Virker det hver gang?
Kan man geninstallere Canons firmware, hvis man fortryder?

Mvh

Jan Damgaard

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 01-01-05 19:02

On Sat, 1 Jan 2005 18:56:52 +0100, J. Hansen wrote:

> [...]
> Virker det?
> Virker det hver gang?
> Kan man geninstallere Canons firmware, hvis man fortryder?

Du kan prøve at læse tråden fra den 28/12 i denne gruppe startende med

Jeg installerede det den 28. om aftenen og har ikke haft problemmer.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard

Fra : J. Hansen

Dato : 01-01-05 19:19

J. Hansen wrote:
> [...]

Tak for tippet Jens!

Nu har jeg fået NG'en synkroniseret, så nu kan jeg se tråden!
Jeg tror, jeg prøver at installere den russiske software.
Skal firmware-version 1.1.1 være installeret først?

Jan

Fra : Trolle

Dato : 01-01-05 19:39

>Nu har jeg fået NG'en synkroniseret, så nu kan jeg se tråden!
>Jeg tror, jeg prøver at installere den russiske software.
>Skal firmware-version 1.1.1 være installeret først?
>
>Jan

Kig på www.haun.dk der står en hel del om den, og hvordan man
afinstallerer den.

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 01-01-05 19:43

On Sat, 1 Jan 2005 19:19:04 +0100, J. Hansen wrote:

> [...]
> Jeg tror, jeg prøver at installere den russiske software.
> Skal firmware-version 1.1.1 være installeret først?

Det tror jeg ikke, men jeg har ingen anelse. Det ved Hans garanteret mere
om end jeg gør.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-01-05 19:11

J. Hansen wrote:
> Hvem har gjort erfaringer med det såkaldte "crack" af softwaren til EOS
> 300D?
> Virker det?

Ja, bortset fra AI-Servo... men det virker jo heller ikke normalt

> Virker det hver gang?

Ja.

> Kan man geninstallere Canons firmware, hvis man fortryder?

Ja.

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - still smoking

Fra : Knud Bonke

Dato : 01-01-05 19:34

"J. Hansen" <col44trane@yahoo.com> skrev i en meddelelse news:41d6e443$0$18898$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
: Hej NG ... og godt nytår!
:
: Hvem har gjort erfaringer med det såkaldte "crack" af softwaren til EOS
: 300D?
: Virker det?

Ja, du får ikke alle funktionerne i den nye menu med, men en væsentlig ting
som ISO 3200 virker fint.

: Virker det hver gang?

Hvor tit kan du?

: Kan man geninstallere Canons firmware, hvis man fortryder?

Ja.

Vær opmærksom på, at funktionen med at genoprette oprindelige indstillinger
kun virker i den originale menu, så hvis du laver lort i de nye punkter, skal
du ud i et større detektivarbejde for at få en indstilling du kan bruge.
Jeg har haft opdateringen kørende siden omkring marts, hvor den kom frem,
og er kun positiv.

Hilsen Knud (Send et bidrag til Østasien)

Fra : Poul I.

Dato : 02-01-05 10:50

> [...]
> Virker det?
> Virker det hver gang?
> Kan man geninstallere Canons firmware, hvis man fortryder?

Hej Jan

Tak i lige måde, Jan

Min side om det alternativ firmware til 300D:

http://www.gpi.dk/300d/

Hvis serveren er nede, så kan du prøv denne i stedet for:
http://medlem.jubii.dk/gpi/

Ha´ fortsat en rigtig god dag/aften

Med venlig hilsen
Poul I.

Fra : J. Hansen

Dato : 02-01-05 13:50

Poul I. wrote:
> Min side om det alternativ firmware til 300D:
> http://www.gpi.dk/300d/
>
> Hvis serveren er nede, så kan du prøv denne i stedet for:
> [...]
Hej Poul

Tak for linket ... det gav lige nøjagtig svar på de spørgsmål, jeg gik og
grublede over!

Med venlig hilsen
Jan Damgaard