Foto
IBM760 5420
Teil 3020
HVordan fungerer en PC sync cord
Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 01-01-05 16:27

Hej

Jeg har lige købt mig en Minolta Autometer IIIF måler, fik den til den god
pris, og vidste godt på forhånd at der ikke er en PC sync indgang, men nu
vil jeg jo gerne kunne udløse min blitz vha. min sync cord men hvordan får
jeg en udløser knap lavet (eller hvor kan jeg købe sådan en henne ??)

--
Med venlig hilsen/Best regards

René Ernst Nielsen
www.fotographi.dk

Fra : Henning Jensen

Dato : 01-01-05 19:36

On Sat, 1 Jan 2005 16:26:59 +0100, "René Ernst Nielsen"
<kontakt@fotographi.dk> wrote:

>vil jeg jo gerne kunne udløse min blitz vha. min sync cord men hvordan får
>jeg en udløser knap lavet (eller hvor kan jeg købe sådan en henne ??)

Du kortslutter kortvarigt stikket - eller en lille "ringetryk".

Hilsen

Henning
Fjern REMOVE i E-mail: hen-jens@mail.REMOVEtele.dk.