Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Gratis Firewall - hvilken ?
Fra : Jesper PP.

Dato : 01-01-05 15:23

Hej

Jeg har i et par år kørt med gratis versionen af ZoneAlarm og er egentlig
godt tilfreds med den. Jeg har imidlertid lagt mærke til at mange andre
bruger Sygate. Er der nogen sikkerhedsforskel på de to ? Eller er der en
helt tredje (gratis) firewall man kan benytte istedet ?

På Forhånd Tak
Jesper

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-01-05 16:32

Jesper PP. skrev:

> [...]
>bruger Sygate. Er der nogen sikkerhedsforskel på de to ? Eller er der en
>helt tredje (gratis) firewall man kan benytte istedet ?

I news:dk.edb.sikkerhed er det noget af det mest debattereede, så
prøv at kig i nogle indlæg der og finder du ikke noget brugbart
så spørg der.

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud

Fra : Jesper PP.

Dato : 02-01-05 12:49

> I news:dk.edb.sikkerhed er det noget af det mest debattereede, så
> prøv at kig i nogle indlæg der og finder du ikke noget brugbart
> så spørg der.

Tak

Jesper

Fra : johnny poulsen

Dato : 27-01-05 19:27

Fra : johnny poulsen

Dato : 27-01-05 19:23

Jesper PP. <jesperpadkaerFJERN@fjernyahoo.com> skrev:
> [...]
>imidlertid lagt mærke til at mange andre
>bruger Sygate. Er der nogen
>sikkerhedsforskel på de to ? Eller er der en

hej jesper de er begge to gode på hver sin måde så det er nok
svært og sige god for nogen spic. prøv R-TT firevallpå http://r-
tt.com/ prøv denne findes nede på siden god fornøjesel ned
den ?? pepijo