Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Bingo foto retupolitik ?
Fra : B.C.

Dato : 01-01-05 02:46

Hej alle

Godt nytår. er der nogen som kender bingo fotos returpolitik, om de tager
ting retur hvis man fortryder et køb inden for ca. 8 dage ?

mvh B.C.

Fra : Børge Larsen

Dato : 01-01-05 03:12

"B.C." <bfc@FJERNSTOREBOGSTAVERfernet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle
>
> Godt nytår. er der nogen som kender bingo fotos returpolitik, om de tager
> ting retur hvis man fortryder et køb inden for ca. 8 dage ?
>
> mvh B.C.

Ja, positivt, spørg i forretningen.

Fra : Kim

Dato : 01-01-05 03:14

> [...]
>
> Godt nytår. er der nogen som kender bingo fotos returpolitik, om de tager
> ting retur hvis man fortryder et køb inden for ca. 8 dage ?

Hvad har du fortrudt du har købt?

Kim

Fra : B.C.

Dato : 01-01-05 11:31

Kim wrote:
> "B.C." <bfc@FJERNSTOREBOGSTAVERfernet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad har du fortrudt du har købt?
>
> Kim

Objektiv EFS 17-85 vil hellere det Canon kit de har på udsalg med 20D og
samme objektiv til 15000,00 kr.

B.C.

Fra : Tommy Jensen

Dato : 01-01-05 11:46

On Sat, 1 Jan 2005 11:31:16 +0100, "B.C."
<bfc@FJERNSTOREBOGSTAVERfernet.dk> wrote:

>Objektiv EFS 17-85 vil hellere det Canon kit de har på udsalg med 20D og
>samme objektiv til 15000,00 kr.

Husk nu at du IKKE skal betale udsalgsprisen! Du skal forhandle den
længere ned.

Godt Nytår.

MVH Tommy

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 01-01-05 12:21

B.C. <bfc@fjernstorebogstaverfernet.dk> wrote:
> Objektiv EFS 17-85 vil hellere det Canon kit de har p? udsalg med 20D og
> samme objektiv til 15000,00 kr.

Hvis du tilbyder at beholde den samme fysiske optik (givet at du har
pakket den op og brugt den, altså) burde det vel ikke være et større
problem for dem. De får bare solgt noget mere... :)

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x67A4976D

Fra : bb

Dato : 01-01-05 11:42

>Hej alle
>
>Godt nytår. er der nogen som kender bingo fotos returpolitik, om de tager
>ting retur hvis man fortryder et køb inden for ca. 8 dage ?
>
>mvh B.C.

jeg sagde det da jeg købte noget der, så sagde ekspedienten at det
kunne man godt men at han lige skulle skrive det et sted, evt på
bonen.