target="_top" og <meta http-equiv="refresh~
Fra : Magnus

Dato : 01-01-05 01:56

Når man sætter target="_top" på et link så fjernes alle frames når man
klikker på linket.

Kan man gøre det på en måde sådan at man automatisk efter 5 sekunder
indlæser automatisk og ligesom med linket fjerne alle frames... Kan man blot
tilføje target="_top" i nedenstående eller hvordan?

/Magnus

Fra : Lobais

Dato : 03-01-05 12:10

Sat, 01 Jan 2005 01:55:36 +0100. skrev Magnus:

> Når man sætter target="_top" på et link så fjernes alle frames når man
> klikker på linket.
Kun hvis man bruger frames. Ellers så åbnes der vist nok et nyt vindue.

> Kan man gøre det på en måde sådan at man automatisk efter 5 sekunder
> indlæser automatisk og ligesom med linket fjerne alle frames...
Altså sådan at en side med frames automatisk skifter efter et stykke tid?

> Kan man blot
> tilføje target="_top" i nedenstående eller hvordan?
Har du prøvet?

Bør du ikke bruge, mange har det slået fra. Burg hellere php's "header()"

--
Lobais - http://thomas.ahle.dk/
Einstein - Science without religion is lame, religion without science is blind.

Fra : Allan Vebel

Dato : 03-01-05 12:51

Lobais <thomas@ahle.dk> skrev:

> Bør du ikke bruge, mange har det slået fra.

Hvordan slår du meta-understøttelse fra i dine browsere?

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-01-05 15:27

http://home13.inet.tele.dk/smedpark/images/ie.png

http://home13.inet.tele.dk/smedpark/images/moz.png
--
Knud

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 03-01-05 16:31

Knud Gert Ellentoft wrote:

> http://home13.inet.tele.dk/smedpark/images/moz.png

Den mulighede kan jeg ikke se nogen steder i min Mozilla 1.6

Det fremgår ikke at dit dump, hvilken version det er fra eller om muligheden
er et resultat af en plugin, du har installeret.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-01-05 17:17

Erik Ginnerskov skrev:

>Det fremgår ikke at dit dump, hvilken version det er fra eller om muligheden
>er et resultat af en plugin, du har installeret.

Nåh, der står ellers, at det er Multizilla, der er årsag til det

http://multizilla.mozdev.org/

Det er version 1.8a4, men Multizilla virker også på tidl.
versioner.
--
Knud