Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvis du står og overvejer at købe en Canon~
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 31-12-04 20:43

.... så kan du få printet et billede ud med den specifikke printer gratis på
http://www.yourprint.canon-europe.com/index.html

Tænkte nogen måske kunne bruge linket

--

Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-12-04 21:00

Thomas Schreiber wrote:
> Tænkte nogen måske kunne bruge linket

Jeg brugte det forleden, og fik testprint fra hhv. i990 og PIXMA
iP5000..

Sådan en iP5000 kommer jeg vist til at købe mig på et tidspunkt..
men der er nu mange andre ting jeg skal have først, så det må vente
meget.

// Hans
--
Motorcyklister der kører i BIL når det regner er, BILISTER!

Fra : Jan F.

Dato : 01-01-05 09:51

"Thomas Schreiber" <NOSPAMnews@schreiber.se> skrev i en meddelelse
> ... så kan du få printet et billede ud med den specifikke printer gratis
> på http://www.yourprint.canon-europe.com/index.html
>
> Tænkte nogen måske kunne bruge linket

Jeg ville sende et af mine bedste billeder til print da jeg læste dette
under "Vilkår og betingelser":

Ved at sende Canon information eller materiale giver De Canon en ubegrænset,
uigenkaldelig tilladelse til at bruge, reproducere, vise, fremføre,
modificere, transmittere og distribuere dette materiale eller denne
information, og De accepterer endvidere, at Canon er berettiget til at
anvende alle idéer, koncepter, knowhow eller teknikker, som De har sendt os
til et hvilket som helst formål. Med hensyn til Deres personoplysninger er
den brug, Canon kan gøre af disse oplysninger, begrænset til det formål, der
er beskrevet i det behørige felt i registreringsblanketten, i hvilken De
giver tilladelse til sådan brug.

og så fortrød jeg.
--

Jan F.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 01-01-05 10:30

Jan F. wrote:

> og så fortrød jeg.

Tja... det kan jeg godt forstå, for det er da nogle ualmindlige
flabede og grove betingelser...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Anders F

Dato : 01-01-05 15:56

"Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> wrote in message

> Tja... det kan jeg godt forstå, for det er da nogle ualmindlige flabede og
> grove betingelser...

Men det forhindrer at de bliver brugt som gratis print-service - i hvert
fald af dem der læser det med småt

Godt nytår!
/A

Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-01-05 16:21

Anders F wrote:
> Men det forhindrer at de bliver brugt som gratis print-service - i hvert
> fald af dem der læser det med småt

Det kan ikke bruges som gratis printservice.. da der står
testprint på de print man modtager, og der er et tag med hvilken
printer der er brugt.

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Claus Smith

Dato : 02-01-05 13:05

> Tja... det kan jeg godt forstå, for det er da nogle ualmindlige flabede og
> grove betingelser...

Er det overhovedet lovligt at gøre dette?

Claus Smith

Fra : Anders F

Dato : 04-01-05 00:50

"Claus Smith" <claussmith@mail1.stofanet.Xdk> wrote in message

> Er det overhovedet lovligt at gøre dette?

Det vil jeg da tro. Det er jo en aftale der indgåes... Meen det kan godt
være en evt sag om (mis)brug af billeder ville ende i at Canons aftale var
bondefangeri!

/Anders