REQ: Sony Ericsson software
Fra : Unlock nord

Dato : 31-12-04 12:31

Hejsa.

jeg har en sony ericsson t630 som jeg gerne vil synkronisere med min pc.
altså overføre billeder tlf numre osv.

jeg har så downloadet et program kaldet FLOATS MOBILE AGENT der kan man
både bruge datakabel infarød, og bluetooth. her vælger jeg så infarød da det
er det jeg vil bruge.

så kan man søge efter kompatible enheder, og her finder t628-t630 så det er
fint nok men når man så vil starte programmet så kan den lige pludselig ikk
finde tlf og skriver: Phone not connected or out of range, og det passer jo
ikke da jeg lige har fundet den i det samme program og jeg har prøvet 5000
gange nu. nogen der kan hjælpe mvh kim

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 31-12-04 15:04

Hej!

Unlock nord wrote:
> Hejsa.
>
> jeg har en sony ericsson t630 som jeg gerne vil synkronisere med min pc.
> altså overføre billeder tlf numre osv.

OK!

Har du prøvet SonyEricsson's egen software?

<http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=global&lc=en&ver=4001&template=ps1_1_3_4&zone=ps&lm=ps1_1&pid=10117>

Mvh Thomas

Fra : Unlock nord

Dato : 31-12-04 15:24

hejsa nej det havde jeg faktik ikke prøvet men det vil jeg da lige gøre
tusind tak for hjælpen og rigtig godt nytår
"Thomas Rasmussen" <thomas.rasmussen@webspeed.skalfjernes.dk> skrev i en
meddelelse news:41d55c4d$0$291$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...