Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
små programmer til fjernelse af "støj" fra~
Fra : Kim

Dato : 31-12-04 01:51

Hej!

Der blev, for ikke så længe siden, nævnt et par små smarte programmer til at
fjerne støj på billeder, og nu er jeg ved at være rundtosset af at bladre
tidligere indlæg igennem uden at finde dem, så jeg håber folk vil bære over
med mig og skrive navnene igen og evt. links til hvor jeg kan hente dem.

Mvh. Kim

Fra : Simon Nielsen

Dato : 31-12-04 02:48

"Kim" <futtown@hotmail.com> wrote in message
> [...]
over
> med mig og skrive navnene igen og evt. links til hvor jeg kan hente dem.

Jeg kender to rigtig gode:
NeatImage
Noiseware community

Førstnævnte er et betalingsprogram og sidstnævnte er gratis og leverer helt
acceptable resultater.

Søg efter dem i google så finder du dem nok.

Mvh
Simon

Fra : Jens Hansen

Dato : 31-12-04 03:18

> Der blev, for ikke så længe siden, nævnt et par små smarte programmer til
> at fjerne støj på billeder

Hej Kim

Neat Image og Noise Ninja. Søg på google og du finder dem.

Mvh
Jens

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 31-12-04 09:15

"Kim" skrev
> [...]
over
> med mig og skrive navnene igen og evt. links til hvor jeg kan hente dem.

Der er også Picture_Cooler:

http://members.chello.nl/r.kroonenberg2/

og Free Digital Camera Enhancer
http://www.mediachance.com/digicam/enhancer.htm

mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : Kim

Dato : 31-12-04 11:56

så jeg håber folk vil bære over
> med mig og skrive navnene igen og evt. links til hvor jeg kan hente dem.

Jeg takker!

Mvh. Kim

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 31-12-04 13:37

"Kim" <futtown@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> bladre tidligere indlæg igennem uden at finde dem, så jeg håber folk vil
> bære over med mig og skrive navnene igen og evt. links til hvor jeg kan

++++++++++++++++++++

Hej Kim.

Prøv at kig her
http://graphicssoft.about.com/gi/dynamic/offsite.htm?zi=1/XJ&sdn=graphicssoft&zu=http://www.michaelalmond.com/Articles/noise.htm
nederst er der link til en test at 18 programmer til at fjerne støj med.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Kim

Dato : 31-12-04 15:45

"Jørgen Nielsen" <jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:41d547ab$0$301$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
> nederst er der link til en test at 18 programmer til at fjerne støj med.

Tak for linket.

Mvh. Kim