Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Købe 35mm film på nettet, hvor er det bill~
Fra : Thomas Jansson

Dato : 30-12-04 19:16

Hej alle

Jeg skal til at købe fil igen. Jeg vil gerne have Fuji Superia 400
iso, 36 og Fuji Reala 36.

Jeg har prøvet at google og se hvor man kan købe det henne, men det
ser ud til alle online foretninger kun sælger digitale kamera?

Håbe i kan hjælpe

Med venlig hilsen
Thomas Jansson

Fra : [HCS] 4000

Dato : 30-12-04 19:31

Prøv at se på
http://www.technikdirekt.de/
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-12-04 19:36

Thomas Jansson wrote:
> Jeg skal til at købe fil igen. Jeg vil gerne have Fuji Superia 400
> iso, 36 og Fuji Reala 36.

http://www.speedgraphic.co.uk

De virker billige, ihvertfald i forhold til DK.

// Hans
--
Photogallery @ http://gallery.nathue.dk

Fra : tjansson60@gmail.com

Dato : 30-12-04 21:19

Jeg har lige set på technikdirekt, men de ville have 20 € (148.76
kr.) for transporten, så den gennemsnitlige pris blev på 40kr per
film? 5 Reala og 5 Superia 400.

Er det virkeligt priserne for tiden?

www.speedgraphic.co.uk ser lidt billigere ud med "Up to £30 value
£3.95"?

Kender i nogen danske sider eller butikker i København der har mængde
rabat?

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-04 21:47

>Kender i nogen danske sider eller butikker i København der har mængde
>rabat?

Hej TJansson.
Jeg har tidligere fået en rimelig pris på Reala ved køb af 20 film ad
gangen. Jeg gav så vidt jeg husker 45 pr. film ved dette køb. Jeg opnåede
også rabat ved Provia ved køb af 20 ad gangen. Dog kan jeg ikke huske hvad
jeg gav. Det var i Bingo. Så vidt jeg husker er Thorsøe Foto også til at
handle med.

Mvh. Jakob