Telmore viser sin styrke-igen.
Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 30-12-04 18:20

Har netop modtaget en SMS hvori de
fortæller at opkald/SMS til og fra de
katastroferamte områder i asien ikke
vil blive opkrævet for perioden
26-30/12.
Hatten af for Telmore.
Se evt. mere på deres HP.

Fra : Søren Jørgensen

Dato : 30-12-04 18:39

Fik samme sms i går, blot fra Sonofon.
Ekstra meget hatten af for dem, da de startede.

Fra : quake

Dato : 30-12-04 18:44

det fik jeg da allerede i tirsdags fra sonofon

Quake

Fra : hjml

Dato : 30-12-04 19:01

eehmm kan i sige at ALLE Mobilselskaber gør det ?

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 30-12-04 19:37

> eehmm kan i sige at ALLE Mobilselskaber gør det ?

...Men først da SONOFON var begyndt på det, og sendt en SMS til alle deres
kunder om det.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 31-12-04 00:12

"hjml" <9104378m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> eehmm kan i sige at ALLE Mobilselskaber gør det ?

Skal ikke kunne sige om TDC gør. Jeg har ihvertfald ikke hørt noget om det
og jeg syntes ikke at kunne finde noget på hjemmesiden.

/Kenneth Iversen

Fra : Hauge

Dato : 31-12-04 00:21

Hejsa
Kenneth Iversen wrote:
> Skal ikke kunne sige om TDC gør. Jeg har ihvertfald ikke hørt noget
> om det og jeg syntes ikke at kunne finde noget på hjemmesiden.

Blev sendt som SMS til dem der havde mobil. For andre er det vel ret
ligegyldigt

/Hauge

Fra : Calle.

Dato : 31-12-04 10:44

Kenneth Iversen wrote:
> "hjml" <9104378m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
>
> Skal ikke kunne sige om TDC gør. Jeg har ihvertfald ikke hørt noget
> om det og jeg syntes ikke at kunne finde noget på hjemmesiden.

Det gør de. Alle kunderne har fået en SMS om det

--
Calle.

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 31-12-04 14:10

"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse
> Det gør de. Alle kunderne har fået en SMS om det

Du mener alle kunderne pånær mig?

/Kenneth Iversen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 31-12-04 14:35

On Fri, 31 Dec 2004 14:10:12 +0100, Kenneth Iversen wrote:

> Du mener alle kunderne pånær mig?

Jeg fik først min her i morges.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : BJ

Dato : 31-12-04 14:55

"Martin Johansen [6000]" <visit_tuxx.dk@for.contactinfo> skrev i en
meddelelse news:pan.2004.12.31.13.34.46.654416@for.contactinfo...

KLIP

> Jeg fik først min her i morges.

så må I alle hellere afprøve det (rigtig mange gange).

Det kunne jo (i mistænkelighedens klare lys) være fup og fiduser..

Godt Nytår.

--
Bjørn J.

Fra : www.dyreliv.dk

Dato : 31-12-04 16:32

> så må I alle hellere afprøve det (rigtig mange gange).
>
> Det kunne jo (i mistænkelighedens klare lys) være fup og fiduser..

Ja hvis man lige kender nogen som er der over på den anden side af kloden.

Fra : Claus E Beyer

Dato : 01-01-05 10:16

"www.dyreliv.dk" <leo@leo.lir.dk> skrev i en meddelelse

> Ja hvis man lige kender nogen som er der over på den anden side af kloden.

For at kunne benytte tilbuddet kræver det vist an man selv er derovre. Det, der
er gratis er at ringe til Danmark fra de berørte lande samt at modtage opkald på
den danske mobil i landene.

Opkald fra Danmark til numre i de pågældende lande koster, såvidt jeg har
forstået, stadig normal takst til de pågældende lande.

Claus

Fra : Jean

Dato : 01-01-05 13:40

Claus E Beyer skrev:
> Opkald fra Danmark til numre i de pågældende lande koster, såvidt jeg har
> forstået, stadig normal takst til de pågældende lande.

Sådan forstår jeg det også. Det er opkald foretaget og modtaget i de
pågældende lande, der er gratis. Hvis man så ringer til en i fx Thailand, så
betaler personen der ringer til Thailand almindelig dansk mobiltakst.

Mvh Jean
--
I tvivl om nethandel?
Tjek: www.net-tjek.dk

Fra : Michel Christensen

Dato : 02-01-05 01:09

Jean wrote:

> Sådan forstår jeg det også. Det er opkald foretaget og modtaget i de
> pågældende lande, der er gratis. Hvis man så ringer til en i fx Thailand, så
> betaler personen der ringer til Thailand almindelig dansk mobiltakst.

For TDC Mobil gælder det også opkald fra danske mobiltelefoner til thailand.