På nettet via nokia 6230
Fra : Martin Schou

Dato : 30-12-04 15:56

Hejsa
Håber der er nogen der kan hjælpe mig.
Er det muligt at bruge 6230'erens GPRS forbindelse til at surfe på nettet
fra min bærbare PC ?
Jeg har en BT dongle fra Acer, på min Dell inspiron 8600, med win XP, SP2.
Jeg kan godt få forbindelse til min mobil via BT. Selv om jeg syntes det var
meget forvirrende at installere det.
Jeg har også installeret nokia PC suite.
Men ærlig talt aner jeg ikke hvad jeg skal gøre for at kunne komme på nettet
via GPRS fra den bærbare.
Jeg kan godt komme på GPRS fra mobilen det kører bare. Men håbede at man
kunne det andet også.
Nå ja jeg har CBB Mobil hvis det hjælper...

Venlig hilsen Martin

Fra : Martin Schou

Dato : 30-12-04 17:34

Hola
Nu har jeg fået det til at virke.
Jeg brugte nokia one touch programmet og så virkerde det efter jeg
installerede BT modem'er