Børnespil på XP, Fejl hjælp
Fra : [NH]7H

Dato : 30-12-04 13:22

Hej

Øglen har fået 4 spil til pc og de melder alle samme fejl.

C:\windows\system32\autoexec.nt. systemfilen er ikke egnet til at køre
MS-DOS og microsoft windows programmer. Vælg luk for at afslutte.

Det er bl.a. Pixeline - for fulde sejl
Dennis og Bellini - Stridens æble

Det kommer når man aktivere setup filen på cd-rommen.

Jeg kører xp og har forsøgt at ændre så filen bliver kompabel, men uden
held.

HJÆLP, drengen er ved at blive utålmodig, for ikke at snakke om hans far.

Hygge

Bo

Fra : BuFFerz

Dato : 30-12-04 14:07

På google.dk fandt jeg dette svar:

+++
i mappen c:\windows\repair\ ligger filen autoexec.nt
kopier denne over i c:\windows\system32\
og det skulle gerne komme til at virke igen.
+++

Ved ikke om du kan bruge det svar ?

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 30-12-04 14:22

> [...]
> i mappen c:\windows\repair\ ligger filen autoexec.nt
> kopier denne over i c:\windows\system32\
> og det skulle gerne komme til at virke igen.

Det bør det gøre. Det hjalp ihvertfald mig med næsten alle spil, så nu kan
jeg fornøje min nevø ved at han kan spille Timon & Pumba Jungle Games...

Fra : [NH]7H

Dato : 30-12-04 19:36

Virker nu, jeg takker så mange gange.

Bo