HL2 installation, ingen internet :-(
Fra : N´far

Dato : 30-12-04 12:43

Kan man installere og spille HL2 uden at være tilsluttet nettet?

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 30-12-04 13:33

N´far wrote:
> Kan man installere og spille HL2 uden at være tilsluttet nettet?

Du kan godt installere det, men du skal på nettet een gang, for at
registrere spillet sammen med din Steam-account -derefter kan du spille
uden at være tilsluttet nettet.

Mvh. Jakob Færch-Jensen

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : N´far

Dato : 30-12-04 15:04

"Uncle Evil@home" <jafj_usenet@hotmail.HAHA.com> skrev i en meddelelse

> Du kan godt installere det, men du skal på nettet een gang, for at
> registrere spillet sammen med din Steam-account -derefter kan du spille
> uden at være tilsluttet nettet.

Hvordan gør men det ?

> Mvh. Jakob Færch-Jensen
>

> --
> Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Tænkte jeg nok. Så - man kan ikke ringe og aktivere ?

Eller: Kan jeg ik bare installere det her på min PC:

1.aktivere det online så
2.afinstallere det igen
3.installere spillet ved maskinen med uden internet
4.indtaste de evt. før modtagede Steam account oplysningerne ved maskinen
5. gør det, som man nu skal gøre, for at kunne spille spillet uden at være
tilsluttet nettet?

Men,det er nok det nemmeste, at smide PC´en i bilen og køre til mig ...
Det er lidt en uheldig situation, da velkomne først får internet d.
15.2.05...

vh.

Fra : Sune Salminen

Dato : 30-12-04 17:35

N´far wrote:
> "Uncle Evil@home" <jafj_usenet@hotmail.HAHA.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan gør men det ?

Steam spørger om du vil spille i offline mode hvis der ikke er nogen
aktiv internetforbindelse.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 30-12-04 17:59

N´far wrote:

> Hvordan gør men det ?

-se Sune's svar. Mener også at der er en box du kan sætte hak i et eller
andet sted, men da min maskine altid er online har jeg ikke gidet rode
med det.

> Tænkte jeg nok. Så - man kan ikke ringe og aktivere ?

Nope, desværre...

> [...]
> 5. gør det, som man nu skal gøre, for at kunne spille spillet uden at være

Det ved jeg faktisk ikke, men det lyder da nogenlunde logisk, så hvorfor
ikke prøve?

> Men,det er nok det nemmeste, at smide PC´en i bilen og køre til mig ...
> Det er lidt en uheldig situation, da velkomne først får internet d.
> 15.2.05...

Det er vist også sådan de anbefaler de inde på steampowered.com -der kan
du iøvrigt også finde tips til offline mode.

Mvh. Jakob

Fra : N´far

Dato : 30-12-04 18:34

Mange tak til jer. Og godt nytår.