DCU-campingpas
Fra : Ukendt

Dato : 30-12-04 05:57

Nå så er det klart at der ikke er FICC pas med i DCU medlemsskabet mere læ
under medlemsskab på www.dcu.dk her er gratis internationalt campingpas
ændret til gratis camping card (det blå).
Jeg er dælme glad for at jeg har ventet med at betale. da det så heller ikke
kommer til at ske.
Det er da pudsigt at dette først bliver ændret efter at de er sikre på at
flertallet har betalt, der er da vist en kredsformand der har et
forklaringsproblem jvf en af de tidligere tråde om emnet
MVH
jens

Fra : HC

Dato : 30-12-04 08:37

Jeg har betalt efter de gamle beskrivelser og får jeg ikke det int. pas så
må de jo bare betale pengen for medlemssabet tilbage, så enktelt er det.

Man lad os nu vente og se hvad der sker

Mvh Hans

Fra : Hans Kurt Larsen

Dato : 30-12-04 09:07

Har lige sendt en mail hvor jeg skrev at jeg skal bruge det int. om 3 uger
så lad os se hvad de svare

Mvh
Hans Kurt

Fra : Kim Olsen

Dato : 30-12-04 09:40

Jeg har også lige sendt en mail, om at jeg skal bruge det sidst i Januar.

Men vi har jo tidligere fået bekræftet, at vi får et internationalt kort, så
lad os nu ikke male "fanden på væggen" før vi ser hvad der sker.

Hilsen

Kim Olsen

Fra : Hans Kurt Larsen

Dato : 30-12-04 10:04

"Kim Olsen" <kim.olsen(fjerndette)@sport.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så
> lad os nu ikke male "fanden på væggen" før vi ser hvad der sker.

Hej det skal man da ikke men det kunne være rart om der var nogle klare
linjer
sådan som jeg husker det vist noget af samme problem sidste år

Venlig hilsen og godt nytår til i gruppen

Hans Kurt

Glæder mig allerede til at komme ned til Zaia og Allan næste år

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 30-12-04 10:12

Hm...........

Det ligner starten på endnu en lang debat om de to forskellige campingpas.

Så vidt jeg kan huske, så er det et faktum, at det gl. gule campingpas udgår
fra 01.01.2006 - så 2005 er sidste år.

CCS-passet er gældende i hele Europa - så hvad er problemet ??

Mange campister har i de mange tidligere tråde fortalt, at de slet ikke har
brug for et campingpas, når de camperer rundt omkring i Europa.

Hvad er problemet - ud over, at man igen kan finde en sag at kritisere DCU
på ??

Jeg er ikke DCU-fan - men muligvis fatsvag!!

Hvad er problemet ???

/Flemming U

Fra : edob

Dato : 30-12-04 10:24

For nylig hjemkommet efter en 3 måneders campingtur rundt i Europa, kan jeg
da fortælle, at mange campingpladser bad om et campingpas. Om de havde
været tilfredse med det skandinaviske blå er ikke til at sige.

Så jeg kan da godt forstå, at de der står for at skulle afsted, gerne vil
have et campingpas med som man er sikker på er gangbart.

Om det nye blå campingpas oplyser DCU, at de pladser som er optaget i
Campingbogen (formoder det er den danske) er orienteret om det blå
campingpas.

Vi bruger ADAC campingbogen og der er jo tusindvis af campingpladser som så
formodentlig ikke kender det blå pas.

Så jeg kan da godt forstå at usikkerheden breder sig.

Godt nytår, Frank

Fra : Hans Kurt Larsen

Dato : 30-12-04 10:25

"Flemming Udbjørg" <flemming@udbjorg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på ??
>
> Jeg er ikke DCU-fan - men muligvis fatsvag!!

Dette indlæg var ikke åndt ment men måske bare en misforståelse. Så efter
dine oplysninger er jo heller ingen
problemer ang. int. pas

Venlig hilsen
Hans Kurt

Fra : Jan S.

Dato : 30-12-04 10:34

Problemet er for mig at jeg faktisk næsten kun campere i udlandet, og har
før skulle fremvise mit internationalt campingpas i udlandet, hvis det så
ikke er med i DCU (som der har stået på deres hjemmeside da jeg betalt mit
medlemskab), hvorfor så være medlem, da ikke kun for deres reklameblade.

Jan

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 30-12-04 11:09

Så hvis nu DCU kan have tænkt sig om - og forsyner dig med et campingpas,
der rent faktisk kan bruges, så vil du være tilfreds ?

Hvorfor tages der udgangspunkt i, at DCU - der trods megen kritik jo nok
alligevel ved lidt om, hvad camping er og hvad der kræves rundt omkring i de
mange europæiske søsterorganisationer - altid er dumme og intet ved om
camping og campingpas ??

Jeg fatter det ikke. Hvis FDM udtaler sig om biler, så tror jeg meget på
dem - fordi det er deres fagområde.

Hvis DCU udtaler sig om camping og campingpas, hvorfor så ikke tro, at de
har sat sig ind i emnet ??

CCS kortet er Internationalt, og dækker i Europa - se mere om kortet og
dækningen på denne side

http://www.camping.se/campingkort.asp?option=1&sp=SE

/Flemming U

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 30-12-04 11:34

> [...]
> har sat sig ind i emnet ??
>
> CCS kortet er Internationalt, og dækker i Europa - se mere om kortet og

Det har jo nok noget, at gøre med, at selv om mange medlemmer i DCU
fastholder deres medlemskort, grundet rabatter (hvad jeg ikke helt forstår,
da rabatter fås på anden vis også), så er de også skeptiske over for DCU
politik, hvor de mere er campingbranchens forening, end melemmernes
forening.

Fra : phk

Dato : 30-12-04 12:03

"Flemming Udbjørg" <flemming@udbjorg.dk> skrev i en meddelelse

[ .. forkert quotning ignoreret ..]

> Hvis DCU udtaler sig om camping og campingpas, hvorfor så ikke tro, at de
> har sat sig ind i emnet ??

Fordi DCU tidligere har udtalt sig om - igennem artikler i deres blad - om
ting som de enten ikke har sat sig ind i eller i lykkeligste fald kun har
sat sig delvis ind i. Ting som har givet genlyd i lokalpressen. Nævnes kan
f.eks. noget med kørekort i Tyskland.

--
Per, Esbjerg

Fra : LS

Dato : 30-12-04 12:45

"Flemming Udbjørg" <flemming@udbjorg.dk> skrev i en meddelelse
> Hm...........
>

> CCS-passet er gældende i hele Europa - så hvad er problemet ??

Problemet er vel ikke større end at hvis man vil have OTA solgryn så handler
man et sted hvor de sælger OTA solgryn.

Jeg kan ikke se det skulle være nogen kritik af DCU. Hvis man vil have et
FICC pas så er det vel væsentligt at vide hvem der forhandler dette så man
kan købe det der hvor de kan levere.
At CCS-passet gælder i hele Europa er vel ikke et argument hvis man vil have
det andet.
At påstå det skulle være kritik af DCU kan vel sammenlignes med at jeg
skulle skælde min lokale VAG forhandler ud for ikke længere at sælge Audi.

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-04 15:09

"Flemming Udbjørg" <flemming@udbjorg.dk> wrote in message
> [...]
> på ??
>
> Jeg er ikke DCU-fan - men muligvis fatsvag!!

Nu tror jeg bestemt ikke at CCI passet udgår men DCU har tilsyneladende
mistet retten til at udstede det se CCIs side med organisationer med dem der
udsteder det i DK på dette link
http://www.campingcardinternational.org/CCI/CCI_Index.htm#denmark og her er
forsiden hvor du kan læse alt om CCI passet
http://www.campingcardinternational.org/CCI_home.htm .
Der var jo en eller anden misære med at en af DCUs tidligere folk stillede
op til bestyrelsen i FICC men DCU bakkede ikke hans kandidatur op, så de er
tilsyneladende raget uklar med FICC.
Og Flemming problemet er at du på rigtig mange pladser i europa får 10%
rabat på CCI passet bl.a. på stort set alle pladser i Kroatien og de fleste
andre østeuropæiske lande
Men det er da bestemt et problem at Danmarks største campingorganisation
ikke kan udstede det internationale CCI pas.
MVH
Jens

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 02-01-05 23:24

Hej Jens.

Se mere om bl.a. CCS-passet og hele dets gyldighedsområde på denne side:

http://www.hanses-campingsider.dk/campinglivet/campingpas.htm

- hvor du i øvrigt også kan læse, at det intenationale campingpas udgår af
Danmark fra 2006.

/Flemming U

Fra : Kim Olsen

Dato : 30-12-04 19:09

> [...]
> på ??
>
> Jeg er ikke DCU-fan - men muligvis fatsvag!!

Hej Flemming

Ja muligvis

Men man kan altså som jeg skriver ikke bruge passet i tjekkiet og
slovakiet!!

Og det har intet at gøre med at kritisere DCU - det lader jeg vores lille
trold om.

Og som jeg også skriver - så lad os nu se om ikke vi bare får det
internationale igen i år uden problemer - ligesom sidste år - hvor der også
var mang rygter om problemer - der ikke viste sig at have noget på sig.

Hilsen
Kim

Fra : Birger

Dato : 31-12-04 01:55

On Thu, 30 Dec 2004 10:11:37 +0100, "Flemming Udbjørg"
<flemming@udbjorg.dk> wrote:

>CCS-passet er gældende i hele Europa - så hvad er problemet ??

Nu var der en en af debattørerne, der lagde et link ind til FICC, og
der kan man læse, at man faktisk er ansvarsforsikringsdækket over for
skader på trediepart for adskillige millioner SFR, hvis man har et
gyldigt FICC-pas. Se kopierede citat:

"Third Party insurance coverage - to the value of 2.5 million Swiss
francs - valid for any accidental damage you may cause while abroad
whether staying at a campsite, a hotel or in rented accommodation"

Problemet kunne jo være, om man også har samme dækning med CCI-passet.
Jeg ved da godt, at man bare kan tegne en ekstra forsikring hjemmefra,
men når nu denne er inkluderet i medlemsskabet.

Med venlig hilsen
Birger

Fra : phk

Dato : 31-12-04 09:40

"Birger" <OZ1EOGfrimigforspam@QRZ.DK> skrev i en meddelelse

> [...]
> der kan man læse, at man faktisk er ansvarsforsikringsdækket over for
> skader på trediepart for adskillige millioner SFR, hvis man har et

Der har tidligere - her og mange andre steder og mange gange - været
efterlyst eksempler på udbetalinger fra denne forsikring, men ingen har
meldt sig.

Det skyldes formentlig at ens egen ansvarsforsikring betaler, hvis man har
en sådan. Og den har alle med indboforsikring mig bekendt.

--
Per, Esbjerg

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 30-12-04 16:02

"jens" <jenswj snabela hotmail.com> wrote in message
> [...]
> flertallet har betalt, der er da vist en kredsformand der har et
> forklaringsproblem jvf en af de tidligere tråde om emnet

Jeg har to gange, med 14 dages mellemrum, mailet til DCU og forespurgt om
hvilken type kort der følger med medlemsskabet 2005 samt hvornår vi kan
forvente at modtage det.

Jeg har ikke modtaget svar!

--

Med hilsen
Erik - Odense

Fra : Hans Kurt Larsen

Dato : 30-12-04 16:29

Det er for dårligt
Mvh
Hans Kurt

Fra : phk

Dato : 30-12-04 16:50

"Hans Kurt Larsen" <hanskl@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Det er for dårligt

Hvad er for dårligt?

Du kan læse om hvordan man quoter og hvor man svarer på
www.usenet.dk/netikette

--
Per, Esbjerg

Fra : Hans Kurt Larsen

Dato : 30-12-04 17:04

Undskyld

mvh

HK

Fra : Sten Bo

Dato : 30-12-04 20:46

> [...]
> flertallet har betalt, der er da vist en kredsformand der har et
> forklaringsproblem jvf en af de tidligere tråde om emnet

Der var et svar i

Og så er passene gratis - det er mærkerne der koster.

Vi har et gammelt internationalt - hvor vi bare køber et årsmærke på første
plads - så er alt i orden, vi har aldrig haft vrøvl med det - og har her
sidst, da vi var Prag i skoleferien på en helt fuld plads, uopfordret fået
10%
Så hvis man er sur kan man da bare melde sig ud - man skal da ikke blie på
grund af et frimærke. Er det nu en vis herre der igen skal hyggeforvirre
folk under nyt navn.?

Godt Nytår Alle sammen.
Sten Bo

Fra : Jan S.

Dato : 31-12-04 07:27

Det er ikke så meget pga. af et frimærke, men hvorfor melder de ikke bare
klart ud, istedet for at vente til man har betalt.

Jan

Fra : Sten Bo

Dato : 31-12-04 09:47

"Jan S." <js@holstebro.dk> skrev i en meddelelse
> Det er ikke så meget pga. af et frimærke, men hvorfor melder de ikke bare
> klart ud, istedet for at vente til man har betalt.

Hej "JanS"

Jeg har lidt svært ved at se hvem du svarer. Kan du ikke ta og slette det
der ikke er relevant - og skrive under resten - Da dit svar indeholder
ordet "frimærke" brugt af mig er det måske et svar til noget jeg har
skrevet?

Det her er altså en ældgammel sag!

Skiftet blev, både sidste år og i løbet af år og af flere omgange kraftigt
debatteret, og er, som jeg har set det beskrevet, oplyst og begrundet til
medlemmerne.

Jeg har forstået, at man sidste år bragte information om skiftet sammen med
den nye opkrævning. . Nye medlemmer formodes at ha læst fordelene inden de
melder sig ind, så dem ser vi vel bort fra? Jeg har lige tjekket på DCU s
side og navnet på passet fremgår tydeligt i medlemsfordele
Ret mig hvis det er forkert.

Hvis man ikke læser bladet - og betaler pr. pbs uden at åbne breve fra DCU
er det muligt, at man efter et par år bliver overrasket - men man kan da
ikke
tillade sig at blive sur fordi man ikke følger med i hvad der foregår.

Som ikke medlem og ligeglad med udseendet og navnet på campingpasset,
forekommer debatten mig fuldstændig i selvsving og har kun sådan et omfang
fordi en vis person sparker til hoppegyngen.

At DCU måske ikke har den hurtigste postgang, ( jeg kan ikke vurdere værdien
af det sagte, men Jørgen L, formodet medlem, var ikke afvisende) og ikke gir
informationen om sidste års skifte, en fremtrædende plads på sitet, gør det
ikke nemmere for de overraskede.

Træls

mvh Sten

Fra : edob

Dato : 31-12-04 11:19

"Sten Bo" <fjerngoss@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> melder sig ind, så dem ser vi vel bort fra? Jeg har lige tjekket på DCU s
> side og navnet på passet fremgår tydeligt i medlemsfordele

Hej Sten, ja jeg vil gerne rette dig.

Primo december (2004) meldte jeg mig ind i DCU og fik et velkomstbrev. Heri
fremgik det bl.a., at jeg ville få tilsendt det nye blå campingpas OG hvis
jeg ønskede det, OGSÅ kunne få tilsendt det internationale gule campingpas.
Jeg skulle så blot sende en e-mail (eller ringe til DCU) og bede om at få
tilsendt passet. Jeg mailede så til den af DCU opgivne mail-adresse og bad
om også at få det internationale pas tilsendt. - Jeg har intet svar fået
på min anmodning og det synes jeg er en uartig forretningsgang, som absolut
er utilfredsstillende. Så jeg forstår godt der er "murren i rækkerne".

I eftersommeren var vi afsted med campingvognen i 3 måneder ned gennem
europa (tyskland, belgien, frankrig og sydspanien). Vi har ligget på 25
forskellige campingpladser og stort set alle bad om at få forevist
campingpas !! Om det blå campingpas havde været tilfredsstillende tvivler
jeg på. På det blå campingpas fremgår jo tydeligt, at det er et
Skandinavisk Campingpas - så hvorfor skulle man anerkende det udenfor
skandinavien, når det gule internationale naturligvis stadig eksisterer ?

Venlig hilsen og godt nytår, Frank

Fra : edob

Dato : 31-12-04 12:19

Vil godt lige citere fra DCU-brevet modtaget primo december 2004:

"Camping Card Scandinavia er gyldigt i hele Scandinavien. Hvis du skal syd
for Danmarks grænse, skal du kontakte DCU, hvorefter vi fremsender det
Internationale Campingpas for 2004 til dig. Send en mail til pas@dcu.dk
eller et postkort til DCU-huset - husk medlemsnummer."

Det ligner jo et gammelt velkomstbrev DCU sender ud - men altså modtaget
december i år. - det er noget rod.

V.h. Frank

Fra : Sten Bo

Dato : 31-12-04 14:55

"edob" <frankhanTAKE-THIS-AWAY@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Sten Bo" <fjerngoss@stofanet.dk> wrote in message

> Hej Sten, ja jeg vil gerne rette dig.

Hej Jul og nytår

Aha - Man er måske ikke sikker på, at alle er tilfredse med det
scandinaviske. Dvs, at man kan udstyre sig med 2 pas. Det burde i henhold
dem der reklamere for det skandinaviske, være overflødigt ?

Jeg har for nylig(en hverdag) været i e-mail forbindelse med min udbyder
stofanet og www.sik.dk og fik begge steder et behandlet, kvalificeret svar
på et par timer.

Jeg kender ikke svartiden i f.eks. FDM eller DCU - Din registrering til et
pas mere er måske en, stille stunder opgave, hvor man mener, at der først er
brug for passet senere, eller også er opgavens antal kommer bag på systemet,
så det er overbebyrdet. Der burde måske være en forventet tid oplysning i
bestillingen.

DCu burde måske ha et autosvar - men man kan også, i Outlook hakke en
anmodnig om kvittering for læsninmg af i meddelelse oppe i værktøjslinien.
Om det hjælper skal jeg ikke kunne sige :-0

Kunne man ikke ha ringet og fået er "expresskort" hvis det skulle ha været
brugt i juleferien.

Men som sagt syns jeg ikke at det er en paniksag. Men jeg er jo heller ikke
medlem.

Rigtig godt nyår og god camping til alle.

Sten Bo

Fra : Campingstuff

Dato : 31-12-04 16:06

Hej

> [...]
> anmodnig om kvittering for læsninmg af i meddelelse oppe i værktøjslinien.
> Om det hjælper skal jeg ikke kunne sige :-0

Der findes faktisk et fint lille program der kan vise når ens mail er
åbnet/modtaget enten modtager vil det eller ej, det hedder MSG Tag
http://www.msgtag.com/recommend/
Det virker, modtager kan se at dette program kører, betaler man for kan det
stilles til at være "usynlig".

Vh
Hans Jørgen

Fra : Jan Bøgh

Dato : 31-12-04 17:36

Campingstuff wrote:

> Der findes faktisk et fint lille program der kan vise når ens mail er
> åbnet/modtaget enten modtager vil det eller ej,

Det garanterer jeg for at det ikke kan - med mindre modtager ønsker det!

> det hedder MSG Tag
> http://www.msgtag.com/recommend/

Jeg indgår gerne væddemål (rødvin er glimrende at vædde med).

vh
Jan

--
Jan Bøgh
FZ: "God made three big mistakes. The first mistake was called MAN, the

Fra : Sten Bo

Dato : 01-01-05 12:11

"Campingstuff" <hjh@campingstuff.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.msgtag.com/recommend/
> Det virker, modtager kan se at dette program kører, betaler man for kan

Hej Hans Jørgen og alle sammen -

Godt Nyttår har i været ude og feje. Jeg forstår ikke, at konen siger,
jeg ikke må komme al det dyre pap i pejsen.

Når jeg læser anbefalingerne på adr. ringer alle mine alarmklokker. Og jeg
ville _aldrig_ sende stadset til mine _måske_ ubeskyttede venner. For hvad
gør programmet til gengæld for sine "tjenester" ?

Jeg håber sku ikke det virker her - men hvem ved, Der kører Spamfilter 2
antivirus programme, firewall ( sikkert dårligt konfigureret - og Ad-Ware -
Ad-Watch - mod spioner, og der plejer at komme med et skilt hvis der er
gang i noget. (som programmet kender).

En god firewall, rigtig sat op, burde vel også lukke for udgående.

Bortset fra udgående fra ting man selv har installeret, der forudsættes
kominikere af fri vilie. (det er det smarte her, man har selv lagt det
ind ).

Modtageren må vel opfatte en gemt egenskab i mailen, (der overtager deres
pc) som en virus? og det er vel det alle øvelserne går på at forhindre.

Hilsen Sten Bo

Fra : Campingstuff

Dato : 01-01-05 15:24

Hej

> [...]
Ad-Ware -
> Ad-Watch - mod spioner, og der plejer at komme med et skilt hvis der er

Ja men det gør det faktisk!!
Hvordan aner jeg ikke.

> Modtageren må vel opfatte en gemt egenskab i mailen, (der overtager deres
> pc) som en virus? og det er vel det alle øvelserne går på at forhindre.

> Hilsen Sten Bo

Jeg har lige testet det, og man bliver selv ret irriteret af alle de
beskeder man får hver gang ens mail modtages, men opdager så at det kan slås
fra.
Så kunne man jo bruge det i de tilfælde hvor det var vigtigt at vide om det
modtages eller ej.
Eller afinstallere det igen, men som sagt det virkede. Måske lidt på samme
måde firmaer, når der sendes mail indbyrdes, kan se når mailen læses.
Jeg fortalte blot det fandtes.

Vh
hans Jørgen

Fra : Jan Bøgh

Dato : 01-01-05 16:56

Campingstuff wrote:

> Ja men det gør det faktisk!!

Det KAN ikke lade sig gøre!

> Jeg fortalte blot det fandtes.

Det gør det ikke.
Tilbuddet om et væddemål gælder stadigt. Du sender mig 6 mails nummereret 1
til 6, jeg åbner de 3 og du fortæller hvilke 3 af de 6 mails, jeg åbnede.
Så sender jeg dig en flaske god rødvin - kvit og frit.
Lettere kan det vel ikke være!
Og endda uden risiko - du behøver ikke sende mig rødvin, hvis jeg vinder
væddemålet.
Min emailadresse til dette er janboegh-snabela-vucnordjylland-punktum-dk.

vh
Jan

Fra : Campingstuff

Dato : 03-01-05 11:46

> [...]
1
> til 6, jeg åbner de 3 og du fortæller hvilke 3 af de 6 mails, jeg åbnede.

Har lige testet det med Jan, og intet skete - så det virker altså ikke - det
er jo så godt nok.

Vh
Hans Jørgen
PS: Håber vi ses på en campingplads, så må vi have noget rødvin!!!

Fra : Jan Bøgh

Dato : 03-01-05 15:19

Campingstuff wrote:

> PS: Håber vi ses på en campingplads, så må vi have noget rødvin!!!

Herligt!
Camping uden rødvin er som en sild uden en cykel.

vh
Jan

--
Jan Bøgh
FZ: "God made three big mistakes. The first mistake was called MAN, the
second mistake was called WO-MAN,
and the third and biggest mistake was the invention of THE POODLE."

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 02-01-05 16:06

> [...]
> er brug for passet senere, eller også er opgavens antal kommer bag på
> systemet, så det er overbebyrdet. Der burde måske være en forventet tid

Ja men så kan jeg da fortælle dig at DCU's svartider er helt OK, hvis det
man spørger om er DCU-positivt!
Hvis det modsatte er tilfældet, så svarer de ikke!
En forespørgsel, om internationalt campingpas er indeholdt i 2005
kontingentet, opfattes DCU-kritisk - så den besvares altså ikke!

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-05 23:28

> [...]
> flertallet har betalt, der er da vist en kredsformand der har et
> forklaringsproblem jvf en af de tidligere tråde om emnet

Lige et svar på de folk der mener at det er brok over DCU dette indlæg
skulle lede til , jeg har hidtil været tilfreds med at være medlem, men da
FICC kortet er væsentligt for mig da det giver rabat bl.a. i Kroatien og
mange andre steder er det en væsentlig grund til at være medlem.
Og hvis det ikke er muligt muligt at få det ved DCU har jeg ikke rigtig
nogen grund til at være medlem, DCU har jo meldt ud at FICC-passet udgår men
det er jo ikke så mærkeligt hvis de ikke må udstede det jvf denne side
http://www.campingcardinternational.org/CCI/CCI_Index.htm#denmark .
Jeg tror bestemt ikke på at det udgår, da det er anerkendt i hele verden,
f.eks. er det internationale FICC rally i år på Taiwan det er nok begrænset
hvor mange danskere der deltager der, men jeg tror bestemt ikke at man kan
deltage uden et FICC pas.
Og det undrer mig lidt at Danmarks campistorganisation ikke kan udstede det,
når f.eks FDM kan der må jeg jo så købe det fremover, der er jo også 10%
samarbejdsrabat på de fleste af DCU´s samarbejdspladser med et FDM pas.
MVH
Jens

Fra : Kjeld Bentzen

Dato : 03-01-05 13:52

HVAD er problemet
Jeg har lige netop nu den 03-01-2005 kl 1350 ringet til DCU og bestilt et
internationalt campingplads. Der blev bare sagt ja, det sender vi til dig.
SÅ HVAD ER PROBLEMET??
mvh
Kjeld