FIFA 2005 scoringsproblemer
Fra : Pipeline

Dato : 30-12-04 01:53

Jeg har store problemer med at score (i spillet). Det kan kun lade sig gøre
hvis jeg står med en ret vinkel foran målet. Hvis jeg skyder ude fra
kanterne, flyver bolden altid langt forbi mål. Jeg bruger en oldgammel MS
Sidewinder Gamepad. Ville det hjælpe (være nemmere at ramme målet) hvis jeg
køber en analog gamepad?

--
MVH/Regards
Pipeline (Remove XXXXXX to reply)

Fra : Jens Langkniv

Dato : 30-12-04 02:25

Hmm det skal du ikk være ked af... jeg kan heller ikk score ude fra siderne
i feldtet på Xbox, men prøv istedet at ligge en stikning ind forbi
keeperen.... DET giver gevinst

Jens Langkniv