Temperatur, bundkort og cpu.
Fra : Nicolai

Dato : 29-12-04 20:43

Hej.

Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe, men jeg leder efter et godt
program til overvågning af temperatur osv. Det som fulgte med ASUS
bundkortet, virker ikke på min computer og kommer bare med en fejlmelding.
Det er et ASUS P4P800 deluxe, med en P4 cpu.

Nic

Fra : Henrik Sahl

Dato : 29-12-04 23:51

"Nicolai" <news2004@mailme.dk> wrote in message
> [...]
> bundkortet, virker ikke på min computer og kommer bare med en fejlmelding.
> Det er et ASUS P4P800 deluxe, med en P4 cpu.

Du kan evt. hente den nyeste version på ASUS's webside eller også hente
MotherboardMonitor, HardwareMonitor eller Speedfan.

Mvh
Henrik

Fra : Nicolai

Dato : 31-12-04 13:06

"Henrik Sahl" <sahl @VÆKMEDDETHERsnaps.dk> wrote in message

> Du kan evt. hente den nyeste version på ASUS's webside eller også hente
> MotherboardMonitor, HardwareMonitor eller Speedfan.

Tak der var lige hvad jeg skulle bruge.

> Mvh
> Henrik

Nic