Sang på p3
Fra : Mester

Dato : 29-12-04 18:42

Jeg leder efter et nummer der blev spillet tirsdag morgen(så vidt jeg
husker) på P3 kl.ca.05.55.
Jeg har kigget efter playlister men uden held.

Beskrivelse:
Hørte faktisk kun det sidste minut,og kan ikke referere fra teksten.
Nummeret har en 60'er-70'er garagelyd,kun 3 akkorder,og er basseret på noget
virkeligt fedt guitarlir,og noget spacey synthesizer-lir,der er sendt
igennem en phaser effekt.
Tror nok akkorderne er Am Dm Em osv,men det er et "tror".

Hvis du ved hvilket nummer det er,vil jeg gerne vide om det er et nummer der
er lavet mange remix-versioner af.
Det lyder til at være et gammelt nummer,tilsat mere nutidige effekter,og det
er den version jeg leder efter.

Tak for tiden

Fra : Trekroner

Dato : 29-12-04 19:54

"Mester" <remove@dette.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg leder efter et nummer der blev spillet tirsdag morgen(så vidt jeg
> husker) på P3 kl.ca.05.55.
> Jeg har kigget efter playlister men uden held.

Her er playlister fra http://www.dr.dk/p3/3playlist/index.asp:

Tirsdag 28. december 2004
kl. 5 - 6
Danmarks Natradio
Coldplay: Clocks(edit)
Scissor Sisters: Mary
Caroline Henderson: Kiss me kiss me
Eurythmics: Thorn in my side
The Roots: I don't care
PM Dawn: Set adrift on memory bliss
Limp Bizkit: Behind blue eyes
Fumble: Looking for the sun (radio edit)
Erasure: Breathe (Radio version)
Nobody Beats the Beats: Push
Kasper Winding: Dream on dream on
Eminem: Just lose it (radio edit)
Erann DD: Say something nice (Remix)
Edwyn Collins: A girl like you
Mikael Simpson: Du drømmer om et andet sted (remix #2)
Super Galore: Talentshows (radio edit)

Tirsdag 28. december 2004
kl. 6 - 7
GoMorgen P3
The Ark: One of us is gonna die young
One-T: The magic key (radio edit)
Julie Berthelsen: It's a wonderful feeling
Alicia Keys: Karma (Radio version)
Bombay Rockers: Substitute
Love Shop: Copenhagen dreaming
Travis: Walking in the sun
Manic Street Preachers: The love of richard nixon
Sort Sol: Golden wonder (Radio edit)
Darren Hayes: Popular (Radio edit)
Gwen Stefani: What you waiting for?
Texas: I don't want a lover

Vælg selv

--
Michael

Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar
Brugt pigetøj sælges: www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges: www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : Sune Vuorela

Dato : 29-12-04 19:56

On 2004-12-29, Trekroner <trekronerFJERN@newmail.dk> wrote:
> "Mester" <remove@dette.dk> skrev i en meddelelse
> Mikael Simpson: Du drømmer om et andet sted (remix #2)

Den ville jeg satse mine penge på ;)

--
Sune

Fra : Morten Steen

Dato : 30-12-04 09:36

> Den ville jeg satse mine penge på ;)

Jeg er sjovt nok ret sikker på det er :
Edwyn Collins: A girl like you

Morten

Fra : Mester

Dato : 31-12-04 05:35

"Morten Steen" <morten.x@film.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er sjovt nok ret sikker på det er :
> Edwyn Collins: A girl like you
>
> Morten

Hey!
Jeg er ret sikker på du har ret.Tak så mange gange.

mvh M

Fra : Sune Salminen

Dato : 31-12-04 18:45

Mester wrote:
> "Morten Steen" <morten.x@film.dk> skrev i en meddelelse

> Hey!
> Jeg er ret sikker på du har ret.Tak så mange gange.
>
> mvh M

http://www.bbc.co.uk/radio2/soldonsong/guide/experts/producing.shtml

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Sune Salminen

Dato : 31-12-04 19:02

Sune Salminen wrote:

> http://www.bbc.co.uk/radio2/soldonsong/guide/experts/producing.shtml

Hvis du bruger Realplayer Alternative og Firefox og Realmedia klippene
på siden ikke virker for dig, så højreklik på dem og vælg Save Link
As.., åbn .ram filerne i notepad og kopier rtsp linken ind i Firefox.

Hvis man gør det én gang, så virker de efterfølgende som de skal uden
problemer.

-Sune (medieafspillerhviskeren)

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Mester

Dato : 01-01-05 01:15

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> As.., åbn .ram filerne i notepad og kopier rtsp linken ind i Firefox.
>
> Hvis man gør det én gang, så virker de efterfølgende som de skal uden

Tak skal du have!Den vil jeg eje og voldhøre.Pudsigt at finde ud af at Paul
Cook spiller trommerne på nummeret.De er også meget komprimerede,præcis som
i Sex Pistols.

Måtte det nye år bringe dig South Park alle ugens dage på DR1 og
obligatorisk,statsfinancieret pizza el.cheeseburger med stor cola i
frokostpausen på din arbejdsplads.Eller sagt på en anden måde:Godt nytår!
Mvh M

Fra : Sune Salminen

Dato : 01-01-05 04:59

Mester wrote:
> [...]
> obligatorisk,statsfinancieret pizza el.cheeseburger med stor cola i
> frokostpausen på din arbejdsplads.Eller sagt på en anden måde:Godt

haha

Mange Tak, og godt nytår.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk