Hvor kan man købe Ong Bak?
Fra : rondo

Dato : 29-12-04 11:34

En kollega er meget interesseret i en thailandsk film, der hedder Ong
Bak i R2. Vi har ikke kunne finde den nogen steder på nettet. Er der
en venlig sjæl, der kan hjælpe?

Mvh
Ronnie

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 29-12-04 15:52

"rondo" <newsnospam@mail.sonofon.dk> wrote in message
En kollega er meget interesseret i en thailandsk film, der hedder Ong
Bak i R2. Vi har ikke kunne finde den nogen steder på nettet. Er der
en venlig sjæl, der kan hjælpe?

Det var dælens... den er ikke lige at finde nej.

www.dvdpriser.dk kommer der et enkelt "hit" når man søger.
De henviser til http://www.eiga.dk/, men deres server er nede lige nu, men
når de kører igen så ser det ud til at de har den. Men til hvilken pris ved
jeg ikke

Anders Hyltoft

Fjern "FJERNDETTE" ved svar på email.
Eller lad være, men så får jeg den ikke

Fra : Erik

Dato : 29-12-04 16:31

Anders B. Hyltoft wrote:
> [...]
> når de kører igen så ser det ud til at de har den. Men til hvilken pris ved

www.eiga.dk sælger ikke film, de anmelder dem kun
Iøvrigt er Ong Bak ikke udkommet på R2 endnu.

--
Erik

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 29-12-04 23:14

"Erik" <nowhere@i.hatespam> skrev i en meddelelse

> www.eiga.dk sælger ikke film, de anmelder dem kun
> Iøvrigt er Ong Bak ikke udkommet på R2 endnu.

ok det vidste jeg ikke.

huserer mest på cd-wow selv...

Mvh Anders

Fra : Jacob E.

Dato : 05-01-05 23:21

rondo wrote:
> En kollega er meget interesseret i en thailandsk film, der hedder Ong
> Bak i R2. Vi har ikke kunne finde den nogen steder på nettet. Er der
> en venlig sjæl, der kan hjælpe?

Jeg har lige været i Spanien, og der reklamerer man i tv med, at den netop
er kommet i biografen, så jeg tror der går lidt tid, før den er på dvd.

Mvh Jacob E