SE S700i og mp3 filer...
Fra : [ ThrashDK ]

Dato : 29-12-04 10:57

Hejsa,

Er ved at sætte noget WAP op til en ven, med nogle billeder og en enkelt mp3
(112kbps), til hans nye Sony Ericsson S700i. Den vil dog ikke hente mp3
filen. Jeg kan desværre ikke skrive fejl-meddelelsen, da jeg ikke kan huske
den. Men jeg tænkte.. Er der begrænsninger i mp3 filer til denne telefon
mht. bitrate og/eller gemen filstørrelse? Kunne det være derfor? Hvis dette
er tilfældet, hvor går grænserne så?

--
Med venlig hilsen / Best Regards - Brian J. Nielsen
To mail me in private, simply use "email.dk" after the @

Fra : Jakob H

Dato : 30-12-04 08:44

Hvis filen er copyright-beskyttet er det ikke muligt at overføre den til
andre telefoner, men min K700i spiller både alt fra 64kbps til 320kbps, så
en softwarebegrænsning på dette felt tror jeg ikke der er tale om!

Mvh Jakob 8o)

Fra : [ ThrashDK ]

Dato : 30-12-04 21:19

> så en softwarebegrænsning på dette felt
> tror jeg ikke der er tale om!

Takker for svar.

Nej, det er det heller ikke. Vi har nemlig nu prøvet at overføre det via
Bluetooth, og der æder den alt råt.. Men via WAP? Nope.. Billeder og andre
småting, inkl. SMÅ mp3 filer, henter den fint via WAP. Men så snart de er
lidt store, så vil den ikke..?