Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Storage device???
Fra : Kasper

Dato : 29-12-04 10:20

Skal på safari....Mit 1GB CF-kort er derfor i underkanten
Nogle som kender til en god og stabil storage device med lang batterilevetid
(og rasende billig naturligvis)?

Mvh
Kasper

Fra : Povl

Dato : 29-12-04 17:25

Kasper wrote:
> Skal på safari....Mit 1GB CF-kort er derfor i underkanten
> Nogle som kender til en god og stabil storage device med lang batterilevetid
> [...]

Hvis jeg skulle købe sådan en nu, skulle det være en Archos Gmini 400
til 3000 kr. Den har vist god batteritid (=~ 10x512 MB). Hvis du har
mulighed for at lade op undervejs (f.eks. gennem cigartænderstikket i
bilen) er batterilevetiden jo ikke den store begrænsning. Hvis ikke, så
er det værd at overveje at købe nogle flere CF-kort i stedet for - så
ender du ca. med samme kapacitet, men det er lidt mere fleksibelt.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 29-12-04 21:19

Povl wrote:
> Hvis jeg skulle købe sådan en nu, skulle det være en Archos Gmini 400
> til 3000 kr. Den har vist god batteritid (=~ 10x512 MB). Hvis du har

Hm .. min Gmini 220 kan klare ~18x512 før den dør.. burde Gmini 400
ikke være deroppe af også ?

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=43

Fra : EH-Fniller

Dato : 30-12-04 07:58

Povl wrote:

> [...]
> er det værd at overveje at købe nogle flere CF-kort i stedet for - så
> ender du ca. med samme kapacitet, men det er lidt mere fleksibelt.

Howdy.

Her hoppede kæden lige af, da jeg er en newbie inden for digital og
CF kort.
Har i et link til et sted der udpensler alt ang CF kort, batteri levetid
etc?

EH

Fra : ePsen aNdreassen

Dato : 30-12-04 00:06

On Wed, 29 Dec 2004 10:20:07 +0100, "Kasper" <spam@spam.spam> wrote:

>Skal på safari....Mit 1GB CF-kort er derfor i underkanten
>Nogle som kender til en god og stabil storage device med lang batterilevetid
> [...]
Kjøp et 4GB Hitachi Microdrive da vel.....

Espen
---------------------------------
ePsen aNdreassen
espo(at)bredband(dot)no

Fra : Lars Månsson

Dato : 02-01-05 11:28

"Kasper" <spam@spam.spam> skrev i en meddelelse
> Skal på safari....Mit 1GB CF-kort er derfor i underkanten
> Nogle som kender til en god og stabil storage device med lang
> [...]

Prøv at se her

http://www.danskdatasalg.dk/default.asp?vis=vare&id=719&sek=Ekstern%20Harddrive

Jeg har selv en pd6a, fordele den bruger AA-batteri og den er nok marked
hurtiges til
at kopiere fra kort til hd, ulemper er at den ikke er designet godt

Hilsen
-Lars-

Fra : Lars Månsson

Dato : 02-01-05 11:39

"Lars Månsson" <lars.maansson@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hurtiges til
> at kopiere fra kort til hd, ulemper er at den ikke er designet godt

ups det er forkert link, prøv denne
http://www.danskdatasalg.dk/vareliste_new.asp?menuid=559 ellers
http://www.danskdatasalg.dk/ under Ekstern harddrive/3hDigital

Hilsen