Mobil: Ringetoner, farvebilleder til Kr. 7~
Fra : Alagami

Dato : 29-12-04 00:53

Pas på når i køber mobil indhold i de kulørte blade. Deres priser er
helt oppe på 20 kroner for en polyfonisk ringetone eller et farvebillede.

Brug www.12send.dk hvor de koster Kr. 7,50 og javaspil koster 20 kroner..

;)Al

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-12-04 01:24

Alagami skrev:

>Brug www.12send.dk hvor de koster Kr. 7,50 og javaspil koster 20 kroner..

Uanset om du har noget at gøre med siden at gøre eller ej, så
hold venligst reklamer ude af debatgrupperne, hvor de er særdeles
uønsket.

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-12-04 17:07

"Alagami" <vb_dev@hotmail.com> wrote in message
> Pas på når i køber mobil indhold i de kulørte blade. Deres priser er helt
> oppe på 20 kroner for en polyfonisk ringetone eller et farvebillede.
>
> Brug www.12send.dk hvor de koster Kr. 7,50 og javaspil koster 20 kroner..

Hvad skal man bruge alt det til, når man kan gøre det gratis via computeren?

Fra : Guru

Dato : 30-12-04 06:06

"Alagami" <vb_dev@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Pas på når i køber mobil indhold i de kulørte blade. Deres priser er helt
> oppe på 20 kroner for en polyfonisk ringetone eller et farvebillede.
>
> Brug www.12send.dk hvor de koster Kr. 7,50 og javaspil koster 20 kroner..

Det er bare af alm. venlighed, du skriver det, ikke?
Du har jo sikkert ikke selv noget med sitet at gøre!