Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nogen der har/ har haft et EOS-3 ?
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 28-12-04 21:20

Det ser vældig lækkert ud, og ligner klart noget der kunne blive aktuelt,
såfremt jeg køber et analog SLR.
Nogen der har erfaring med det kamera? Det koster under 3K i DBA for tiden

--

Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Pierre

Dato : 29-12-04 10:17

Jeg kan godt anbefale Canon Eos 3 hurtig AF god lysmåling

Mvh.Pierre

Fra : Jacob Dinesen

Dato : 29-12-04 14:11

On Tue, 28 Dec 2004 21:20:22 +0100, "Thomas Schreiber"
<NOSPAMnews@schreiber.se> wrote:

>Det ser vældig lækkert ud, og ligner klart noget der kunne blive aktuelt,
>såfremt jeg køber et analog SLR.
>Nogen der har erfaring med det kamera? Det koster under 3K i DBA for tiden

Jeg har haft et eos3 i et par år. Jeg mishandler det ikke aktivt men
bruger det dog som et stykke værktøj under alle tænkelige forhold.
Det er muligt at det ikke har så mange gummipakninger som et eos 1v
men det tåler stadig lidt af hvert.
Derudover er det naturligvis hurtigt at betjene, fin og følsom
autofokus og lysmåleren er pålidelig.
--
Jacob Dinesen
http://foto.jacobdinesen.net/