T630 og dato stempel
Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 28-12-04 21:14

Nu har jeg haft en T630 i et par måneder, og en ting jeg stadig ikke har
fundet ud af, at ændre er muligheden for at se tidspunkt for forskellige
"enheder"
Eksempelvis billeder, hvis billedet er taget samme sag, kan man under
info for billedet se klokkeslet(dog ingen dato). Er det mere end et døgn
gammel, forsvinder klokkkeslettet frem for en dato... Lige med billeder
er det til at leve med. Men med opkaldslisten, synes jeg det er meget
træls, at man ikke kan se tilbage på hvornår folk ringede og hvornår man
selv gjorde. Er der nogen der kender en løsning på det, ellers må man
vel bare håbe det kunne blive rettet i næste firmware (bruger selv
RC6005, nyeste?)
--
/Bjarke
http://ravn-jonsen.net || http://drik-øl.dk