Ang:World of Warcraft
Fra : Kjeld Larsen

Dato : 28-12-04 19:39

Hej
Jeg har lige et spørgsmål ang den der finalbeta.
Man kan jo købe sådan en Finalbeta skive til ca.99kr.
Når nu de engang syntes at vi skal have lov til at prøve den der beta, skal
man så have et creditcard (visa,master.ect) når man laver en beta account,
eller kan man downloade beta'en og spille.?

med venlig hilsen
kj.Larsen

Fra : 1Light50

Dato : 28-12-04 19:49

"Kjeld Larsen" <luke7@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
>ja efter hva jeg har hørt, så får man en mdr gratis, men efter det så
>koster det ca100 kr,og det betales over visa, master,dankort, ect.
mhv.light50

Fra : Kjeld Larsen

Dato : 28-12-04 20:20

Hej igen
Tak for det hurtige svar..hmm jeg er klar over at der skal betales når den
fulde version kommer, men det er mere når man nu laver en account ,så er der
nogle spilfirmaer der gerne vil have et kreditcardnr. som skal indtastes og
når der så er gået den tid man har gratis , og man ønsker at forsætte, ja så
trækker de fra de oplysninger man har givet.(Kreditkort...) er det evt
tilfældet med WoW ?

mvh
kj.Larsen

Fra : 1Light50

Dato : 28-12-04 21:22

> [...]
> så
> trækker de fra de oplysninger man har givet.(Kreditkort...) er det evt

ja så vidt jeg har forstået,så skal man skrive sit visa kort eller det kort
man nu har, når man signer sig på med sit nr fra det spil man nu engang har
købt til 99 kr, og så kan man spille gratis i en mdr. men efter den mdr, så
kan de se kort nr, og trækker så de100 kr fra kortet hver mdr. men jeg tror
nok det står på deres hjemme side,hvordan det fungerer
http://en.wow-europe.com/

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-04 00:40

On Tue, 28 Dec 2004 19:38:37 +0100, "Kjeld Larsen" <luke7@stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>man så have et creditcard (visa,master.ect) når man laver en beta account,
>eller kan man downloade beta'en og spille.?

Jeg mindes at have læst, at man ikke skal oplyse eventuelle
kortinformationer for, at kunne oprette en beta-account. Jeg kan
desværre ikke finde noget der kan bakke min påstand op.

Så beta-klienten skulle være til at downloade og spille uden videre
problemer.

Det ville også være dumt, at man skal indtaste kortinformationer, da
alle beta-accounts (med 99% sikkerhed) alligevel bliver slettet, inden
spillet starter rigtigt.

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's just the way I am.
- Homer Simpson