Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
XD kort, er det kun Olympus der bruger dem~
Fra : Petersen_Michael

Dato : 28-12-04 17:06

Hej

Jeg sidder lige og funderer, er det kun Oly der bruger XD kort? Jeg har
ikke umiddelbart set andre kamera de passer i..

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Per Tolbøll

Dato : 28-12-04 17:20

> Jeg sidder lige og funderer, er det kun Oly der bruger XD kort? Jeg har
> ikke umiddelbart set andre kamera de passer i..

Fuji FinePix 5000 og 7000 (og formentlig flere)

/Per

Fra : TL

Dato : 28-12-04 17:24

> Jeg sidder lige og funderer, er det kun Oly der bruger XD kort? Jeg har
> ikke umiddelbart set andre kamera de passer i..

De laver dem i samarbejde med Fuji - så deres kamera'er bruger dem også.

TL
---
www.lindkold.dk

Fra : Petersen_Michael

Dato : 28-12-04 17:29

In news:cqs1a7$2dv9$1@news.cybercity.dk,
TL <lindkoldNEJTIL@SPAMcity.dk> wrote:

> De laver dem i samarbejde med Fuji - så deres kamera'er bruger dem
> også.

Ok, men XD kort benyttes følgelig kun af Fuji og Oly?

Fra : TL

Dato : 28-12-04 17:38

> Ok, men XD kort benyttes følgelig kun af Fuji og Oly?

Jeg har selv Olympus og har ikke hørt om andre producenter
der bruger xD - måske andre herinde der ved det?

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 28-12-04 17:45

"TL" <lindkoldNEJTIL@SPAMcity.dk> wrote in message

> Jeg har selv Olympus og har ikke hørt om andre producenter
> der bruger xD - måske andre herinde der ved det?

Mit Fuji S7000 bruger CF of XD

--

Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Knud I

Dato : 28-12-04 19:53

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk>
skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg sidder lige og funderer, er det kun Oly der bruger XD kort? Jeg
> har
> ikke umiddelbart set andre kamera de passer i..

Hos itbutikken mener de også at følgende kamera fra Kodak bruger xd
kort
https://ssl.itbutikken.dk/default.asp?varenr=78680

Det skal måske lige tilføjes at Kodak mener den bruger SD kort

Mvh Knud

Fra : Petersen_Michael

Dato : 28-12-04 21:15

In news:41d1abe3$0$167$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Knud I <Knud_i@hotmail.com> wrote:

> Hos itbutikken mener de også at følgende kamera fra Kodak bruger xd
> kort
> https://ssl.itbutikken.dk/default.asp?varenr=78680
>
> Det skal måske lige tilføjes at Kodak mener den bruger SD kort

Tjae :-/

Fra : Lene

Dato : 28-12-04 21:51

"Knud I" skrev
> Hos itbutikken mener de også at følgende kamera fra Kodak bruger xd
> kort
> https://ssl.itbutikken.dk/default.asp?varenr=78680
>
> Det skal måske lige tilføjes at Kodak mener den bruger SD kort

Jeg tror du har set på det forkerte kamera hos Kodak. "Kodak EasyShare LS
755" bruger da i følge Kodaks hjemmeside xd kort!?!
http://wwwdk.kodak.com/global/en/service/publications/urg00356toc.jhtml?chapsec=urg00356c1s9&pq-path=4132

Men hvis en af jer har et xd kort til salg, så vil jeg da gerne vide hvad
det skal koste
Mvh.
Lene

Fra : Knud I

Dato : 29-12-04 21:43

"Lene" <baartsfjerndet@12move.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> EasyShare LS
> 755" bruger da i følge Kodaks hjemmeside xd kort!?!

Jeg kan se at det var en forkert model ls753 jeg tjekkede
så både Fuji Olympus og Kodak har kameraer med xd-kort

> Men hvis en af jer har et xd kort til salg, så vil jeg da gerne
> vide hvad

Efter at have haft både fuji og olympus med dyre SM-kort har jeg
droppet
disse mærker.
Mvh Knud

Fra : emj

Dato : 29-12-04 22:37

On Wed, 29 Dec 2004 21:42:57 +0100, "Knud I" <Knud_i@hotmail.com>
wrote:

>Efter at have haft både fuji og olympus med dyre SM-kort har jeg
>droppet
>disse mærker.

Mest synd for dig

Hilsen emj

Fra : Knud I

Dato : 30-12-04 00:44

"emj" <emjnospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Mest synd for dig

Nå! så skulle jeg nok have skrevet kameraer der kun bruger
disse dyre kort som feks.XD-kort
C 8080 virker da meget tiltalende.
Mvh Knud

Fra : Lene

Dato : 30-12-04 01:33

"Knud I" <Knud_i@hotmail.com> skrev

> Nå! så skulle jeg nok have skrevet kameraer der kun bruger
> disse dyre kort som feks.XD-kort
> C 8080 virker da meget tiltalende.

C8080 kan, som så mange andre af Olympus's kameraer, bruge to slags kort. Så
det kan du sagtens købe )

Mvh.
Lene

Fra : Knud I

Dato : 30-12-04 13:08

> "Knud I" <Knud_i@hotmail.com> skrev

> C8080 kan, som så mange andre af Olympus's kameraer, bruge to slags
> kort. Så
> det kan du sagtens købe )

Jeg ved det derfor rettede jeg til "kun bruger" så har jeg ikke
udelukket C 8080
Medmindre jeg finder en Canon 10D til en fornuftig pris,
tror jeg ikke jeg lige mangler et kamera lige nu.
Men de falder jo i pris hele tiden (-:

Mvh Knud