suzuk
Fra : Hans Kurt Larsen

Dato : 28-12-04 16:57

Hej alle

Er der nogen der har ris eller ros angående suzuki 2,0 TDI som
campingtrækker

Hans Kurt

Fra : Hans Kurt Larsen

Dato : 28-12-04 18:59

"Hans Kurt Larsen" <hanskl@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle
>
> Er der nogen der har ris eller ros angående suzuki 2,0 TDI som
> campingtrækker

Glemte at fortælle at det er en Grand Vitara

Fra : Henning Mikkelsen

Dato : 28-12-04 19:46

> Glemte at fortælle at det er en Grand Vitara

Hej Hans Kurt
Vi har i godt og vel et år, benyttet os af en Grand Vitara 2,0 benzin, som
campingtrækker. Det eneste negative jeg kan sige om den er, at den ikke går
voldsom langt på en liter benzin, men det problem vil du jo ikke have med en
TDI'er. Kik ind på dette link, hvor du kan se hvordan dit træk vil fungerer.
http://www.caravantrekker.nl/en/

Hilsen Henning

Fra : HK

Dato : 30-01-05 19:07

> Glemte at fortælle at det er en Grand Vitara

Har lige et spørgsmål angående kørsel campingvogn hvor den sprøjter alt
skidtet halvt op på vognen når jeg
kører selv om jeg har monteret stinklapper bag.
Findes der nogle der er længer

Hans Kurt

Fra : Henning Fink

Dato : 28-12-04 22:48

Hans Kurt Larsen <hanskl@privat.dk> skrev:
>Hej alle
>
>Er der nogen der har ris eller ros angående suzuki 2,0 TDI som
>campingtrækker
>
>Hans Kurt
Hej Hans K
jeg kører suzuki grand vitare 2,0 D med Camping Vogn wilk S4 530
1500 kg total.
Vi kører syd for alperne hver sommer, og det er bedste trækker vi
har haft. men den er lidt hvis der ikke er klimaanlæg

Fra : Hans Kurt Larsen

Dato : 30-12-04 10:57

Hej
Vi kører ågså syd på hvert år så det vil jeg da glæde mig til med vores nye
dyt.
Den vi har købt er en Grang Vitara 2,0 TDI med klimaanlæg så der skulle jo
ikke værer problemer
en CV på 1200 kg. total. Hvordan er den ang. sidevind når man suser dernedaf

Venlig hilsen og rigtig godt nytårtil alle