søger everquest 1 udvidelser
Fra : Highlander

Dato : 28-12-04 11:29

hvordan hulen får jeg fat på de exp. pack de her : The Ruins of Kunark + The
Legacy of Ykesha

Kan jeg købe dem brugt - eller risikere jeg at "nøglen" stadig er i brug ?

Jeg har prøvet at DL en Digitalt DL pakke hos SOE - men de siger at UBI soft
kunder ikke kan DL - og UBI soft sælger kun Everquest 2 ..

Eller kender nogle herinde, tilfældigvis en spilforhandler som ligger inde
med ovennævte udvidelse pakker. ( har prøvet spilpriser.dk )

alternativt er jeg villig til at købe en ny "platinium" pakke med hele
molevitten hvis det er nemmeste / eneste udvej.
(som jeg heller ikke kan finde nogle steder)
pfh

Lars
svar i gruppen - email ude af drift.

Fra : iddqd

Dato : 30-12-04 16:40

Highlander wrote:

> hvordan hulen får jeg fat på de exp. pack de her : The Ruins of Kunark + The
> Legacy of Ykesha

Ebay er nok stedet

Hvis andet end de to packs du nævner har interesse, så jeg har en uåbnet
Shadow of Luclin pakke du kan få for cola, skumbananer eller noget i den
stil.

Mvh

Bruno

Fra : Propellen

Dato : 02-01-05 08:04

On Tue, 28 Dec 2004 11:28:35 +0100, "Highlander"
<highlander_dk@hotmail.com> wrote:

>hvordan hulen får jeg fat på de exp. pack de her : The Ruins of Kunark + The
>Legacy of Ykesha
>

>Kan jeg købe dem brugt - eller risikere jeg at "nøglen" stadig er i brug ?

Har key været brugt, er de "låst" til account....

>Jeg har prøvet at DL en Digitalt DL pakke hos SOE - men de siger at UBI soft
>kunder ikke kan DL - og UBI soft sælger kun Everquest 2 ..

Ubisoft sutter røv mht. EQ

> [...]
>molevitten hvis det er nemmeste / eneste udvej.
>(som jeg heller ikke kan finde nogle steder)

Hos www.betafon.dk kan du købe en platinumpakke med all 7 expansions
til 299.

RoK Kunark
SoV Velious
SoL Luclin
PoP Power
LoY Ykesha
LDoN Dungeons
GoD Discord

Ved ikke om du kan aktivere hver expansion seperat.

- Former EQ addict. 230+ døgn spillet.