Gruppe-SMS på T68i
Fra : Kenneth Brun Nielsen

Dato : 28-12-04 03:22

Hej Alle,

Kan det lade sig gøre at sende gruppe-SMS på SE T68i? Hvordan?

/Kenneth

Fra : L@rsK

Dato : 28-12-04 12:52

"Kenneth Brun Nielsen" <news@_FJERNES_brun.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Alle,
>
> Kan det lade sig gøre at sende gruppe-SMS på SE T68i? Hvordan?

Ja!
Det er rimeligt nemt, og der er til og med beskrevet i manualen......

Kig i mobiltelefonens telefonbog under håndt. kontakt -> grupper

L@rs.K

Fra : Kenneth Brun Nielsen

Dato : 28-12-04 22:53

"L@rsK" <LarsK@RUNBox.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er rimeligt nemt, og der er til og med beskrevet i manualen......
>
> Kig i mobiltelefonens telefonbog under håndt. kontakt -> grupper

OK. Jeg har ikke manualen indenfor rækkevidde, men finder nok ud af det. Tak
for svaret...

/Kenneth

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 28-12-04 23:10

Kenneth Brun Nielsen wrote:

[...]
> OK. Jeg har ikke manualen indenfor rækkevidde, men finder nok ud af det. Tak
> for svaret...

Side 28 i den engelske version...
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=ps1_1_2_2&zone=ps&lm=ps1_1&pid=9932

--