Nyeste danske sprogfil til FTM
Fra : Ole P. Bielefeldt

Dato : 28-12-04 00:00

Family Tree Maker kan hentes her:

http://www.sitecenter.dk/bkb_trading/nss-folder/filerdukanhenteomftm/

Det er fil nummer 5. Kodeord for installation kan fås her:

ole.bielefeldt@adslhome.dk

--
Ole P. Bielefeldt
Ry

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-04 11:00

Hej Ole

Når du annoncerer nyeste danske sprogfil til FTM, vil det så ikke være
mest korrekt at angive en dato for sprogfilen, da nyeste jo egnetlig
kan være en "gammel" fil.

Hvorfor dette hemmeligskrammeri med kodeord ?

Med venlig hilsen
Allan Jensen

agjensen@post4.tele.dk

Fra : Ole P. Bielefeldt

Dato : 28-12-04 20:06

"AGJ" <agjpostdk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan være en "gammel" fil.
>
> Hvorfor dette hemmeligskrammeri med kodeord ?

Datoen er den 27-12-04, altså umiddelbart før informationen blev lagt ud
her.

Grunden til kodeord er, at så kan jeg checke, at der ikke er nogen med ældre
versioner (FTM 11 eller tidligere), der prøver at installere en sprogfil til
FTM 2005, for det vil blot bevirke, at deres version slet ikke kan køre. Og
det skaber blot mere arbejde for både dem og mig.

--
Ole P. Bielefeldt
Ry