Restaurant Empire og dårlig tekst ...
Fra : Mona & Michael

Dato : 27-12-04 21:16

Hej gruppe.

Jeg har købt spillet Restaurant Empire, og det ser rigtig sjovt
ud, men jeg har problemer med at teksten er skrevet så
grimt/dårligt, at jeg ikke kan se hvad der står.

Jeg har forsøgt at finde en patch til netop det problem, men uden
held.

Er der nogen her, der kan hjælpe mig?

Hilsen

Mona

Fra : Sune Salminen

Dato : 27-12-04 21:36

Mona & Michael wrote:
> [...]
> grimt/dårligt, at jeg ikke kan se hvad der står.
>
> Jeg har forsøgt at finde en patch til netop det problem, men uden

Prøv at skifte den opløsning du kører spillet i.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Mona & Michael

Dato : 28-12-04 10:51

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at skifte den opløsning du kører spillet i.
>
> -Sune

Det har jeg prøvet uden held. Jeg tror jeg vil forsøge at
opdatere driver til grafikkortet ...

Hilsen

Mona