Taske til Nokia 6230
Fra : Torben

Dato : 27-12-04 20:37

Hej,

Jeg leder efter en taske til min Nokia 6230. Hvor kan jeg købe sådan en på
nettet ? Gerne Nokia's egne.

Mvh. Torben

Fra : Anders

Dato : 28-12-04 06:41

Vil gå ud fra at de sælges i diverse tele butikker !

Mvh
Anders

Fra : Torben

Dato : 28-12-04 14:17

Det havde jeg nok også selv tænkt inden jeg skrev til nyhedsgruppen. Ville
gerne finde en butik på nettet. Har fundet en og tasken er bestilt.

Mvh. Torben

Fra : Hauge

Dato : 28-12-04 16:25

Hejsa
Torben wrote:
> Det havde jeg nok også selv tænkt inden jeg skrev til nyhedsgruppen.
> Ville gerne finde en butik på nettet. Har fundet en og tasken er
> bestilt.

Nu tillader jeg mig at spørge lidt flabet, men hvad bruger du en
mobiltelefon til? Det tyder jo på at du ikke tør købe i en rigtig butik, men
absolut skal købe den på nettet, så posten tripper op foran din dør.... Så
for mig lyder det som om du sidder indenfor 24/7/365 ;)

/Hauge

Fra : Torben

Dato : 28-12-04 21:37

Vil gerne søge lidt på nettet inden, for at se hvad der findes.

Hvis du ikke har noget fornuftigt at sige så - HOLD KÆFT !!!!

Torben

Fra : Hauge

Dato : 28-12-04 22:07

Hejsa
Torben wrote:
> Vil gerne søge lidt på nettet inden, for at se hvad der findes.

Det er da også i orden.

> Hvis du ikke har noget fornuftigt at sige så - HOLD KÆFT !!!!

Hmm, jeg syntes jeg prøvede på at være en smule morsom, men du er åbenbart
bare en komplet idiot, der heldigvis IKKE bestemmer hvem der skal holde sin
kæft. Stodder.

FUT: mudder

/Hauge

Fra : Ole Geisler

Dato : 29-12-04 00:05

On Tue, 28 Dec 2004 22:06:57 +0100, "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk>
wrote:

>Hmm, jeg syntes jeg prøvede på at være en smule morsom,

Men du kom til at vise du er en idiot i stedet, som sædvanlig.

> men du er åbenbart
>bare en komplet idiot, der heldigvis IKKE bestemmer hvem der skal holde sin
>kæft. Stodder.

Uhhha. NU folder Haugen sig ud igen.

kobberbane i et andet apparat, via et sølvbelagt 4 mm2 polafhængigt
højteknologisk kulfiberinfiltreret kabel til et astronomisk beløb.

Tro flytter ikke bjerge. Tro flytter kroner.

Fra : Torben

Dato : 28-12-04 22:43

Jeg syntes ikke at det er særlig sjovt.

Torben

Fra : Hauge

Dato : 28-12-04 22:55

Hejsa
Torben wrote:
> Jeg syntes ikke at det er særlig sjovt.

Det beklager jeg, men derfor kunne du godt svare ordenligt. "hold kæft" gør
at der er en del der *ikke* gider spilde sin tid på dig (incl. mig, hvilket
du nok er ligeglad med), for hvad svarer du næste gang, folk ikke lige
svarer det du lige syntes svaret skal være?

/Hauge

Fra : Torben

Dato : 29-12-04 00:22

Det kan jeg god se - sorry. Det var ikke pænt sagt. Men når man bliver
trampet på siger man nogle ting som ikke er så pænt - sorry.

Torben

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 28-12-04 16:22

On Mon, 27 Dec 2004 20:36:58 +0100, "Torben" <2ben@2ben.dk> wrote:

>Hej,
>
>Jeg leder efter en taske til min Nokia 6230. Hvor kan jeg købe sådan en på
>nettet ? Gerne Nokia's egne.

Kan varmt anbefales Krusells takser til selvsamme telefon. Er helt holdt
op med købe de billige skodtasker da de ikke duer ordentligt.
Flemming Jacobsen