Gl bundkort ny cpu ????
Fra : C.C

Dato : 27-12-04 17:47

Hej NG !

Min store søn vil gerne opgradere sin computer med en ny processor.
Bundkortet er et chaintech 7AJA2, AMD duron 1.3 Ghz FSB 100/133
Nu er mit spørgsmål så. Kan han bruge en AMD Athlon XP 2600+ FSB 333 ? Hvis
nej, hvad kan han så bruge af AMD cpu'er socket a der er hurtigere end den
på 1.3 Ghz.

Mvh

Carsten Christoffersen

Fra : Henrik Sahl

Dato : 27-12-04 18:10

"C.C" <carsten.christoffersen@pc.dk> wrote in message
> [...]
> Hvis
> nej, hvad kan han så bruge af AMD cpu'er socket a der er hurtigere end den

Udfra info på Chaintechs webside så må svaret være at du max kan sætte en
Athlon XP 2600+ 266 på bundkortet, forudsat at du flasher bios'en til min.
ver. 6.0.
http://www.chaintechusa.com/tw/eng/product_spec.asp?MPSNo=13&PISNo=46
http://www.chaintechusa.com/tw/eng/Download/dl_desc.asp?DCSNo=4&PISNo=46

Mvh
Henrik

Fra : C.C

Dato : 27-12-04 18:37

Jeg takker for svaret. Vi var ellers inde ved chaintech for at se men vi må
ha' overset det vi skulle se efter.

Mvh
C.Christoffersen