The Village (spoilers)
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 27-12-04 14:24

Hejsa

Nå så har jeg også set den. VIl sige at jeg har læst meget om den her på
news, så det meste var spoilet for mig, vidste stort set hvad der foregik.
Kendte til twistet osv.

Måske netop derfor synes jeg det var en god film. Kan ikke forstå at så
mange syens den er så dårlig. Synes den har en fantastisk stemning og
dejlige billeder og godt skuespil. Selv om jeg vidste monsterne ikke var
ægte, så synes jeg alligevel filmen var meget uhyggelig sine steder. Desuden
synes jeg det er dejligt at der ingen skurke er i filmen.

Indtil videre har jeg været meget glad for M. Night. S. 4 første film. De er
alle rigtig gode...ikke alle er fantastiske men de er over gennemsnittet. En
af grunden til jeg holder af dem, er nok at jeg ikke sidder og venter på
plot-twistet men nyder filmene hele vejen op til twistet og så blot tænker
hmmm... ingen grund til alle de twist, filmene er gode i sig selv. Faktisk
er det det enste problem jeg har med Signs, at alle de forskellige ting skal
hænge sammen til sidst. Twistet her i VIllage synes jeg var ok, ikke noget
der gjorde filmen hverken bedre eller dårligere.

Mvh. Brian