Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
billedstørrelse
Fra : Hamid Jørgensen

Dato : 27-12-04 12:48

Hej, jeg har et problem når jeg redigerer min digtal billeder.
Findes der et program som kan holde forholdet i meellem højde og bredde på
et billede når man beskærer???
tak for jeres hjælp på forhånd og godt nytår til jer alle sammen
H.Jørgensen

Fra : fam. Ager

Dato : 27-12-04 13:13

prøv toke´s super program....
http://ekot.dk/programmer/JPEGCrops/

torben

Fra : Hamid Jørgensen

Dato : 27-12-04 13:34

Kære Torben
Tusind tak for din hjælp, det var lige præcis det program jeg savnede.

godt nytår Hamid Jørgensen

Fra : TL

Dato : 27-12-04 13:15

"Hamid Jørgensen" <hamid2019@webspeed.dk> wrote in message
> Hej, jeg har et problem når jeg redigerer min digtal billeder.
> Findes der et program som kan holde forholdet i meellem højde og bredde på
> et billede når man beskærer???

Hvilket program bruger du nu og hvad vil du opnå...?

TL

----
www.lindkold.dk

Fra : Reidar Solberg

Dato : 27-12-04 13:16

"Hamid Jørgensen" <hamid2019@webspeed.dk> skrev i melding
> [...]
> et billede når man beskærer???
> tak for jeres hjælp på forhånd og godt nytår til jer alle sammen

Photoshop Elements har i alle fall dette. Når man bruker select-tool, kan
man angi FIXED ASPECT RATIO oppe i menylinjen. Da beholder du det forhold du
ønsker.

mvh Reidar