musik til din fest...
Fra : Joshua

Dato : 27-12-04 00:05

jeg undksylder på forhånd hvis jeg poster dette det forkerte sted

men jeg vil lige gøre opmærksom på et fedt band der rigtig gerne vil ud
at spille noget grateful dead musik se nærmere på www.seventhheaven.dk
mulighed for en demo cd ved at kontakte dem

mvh en musik elsker

Fra : jo

Dato : 27-12-04 09:01

"Joshua" <no@name.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> spille noget grateful dead musik se nærmere på www.seventhheaven.dk
> mulighed for en demo cd ved at kontakte dem

Du har helt ret i at du poster et forkert sted!
I øvrigt tror jeg ikke lige at Greatfull Dead musik egner sig som festmusik.

Jo.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 27-12-04 09:58

> Du har helt ret i at du poster et forkert sted!
> I øvrigt tror jeg ikke lige at Greatfull Dead musik egner sig som
> festmusik.
>
> Jo.

Har du hørt noget af musikken fra hjemmesiden? Altså, jeg blev ikke ked,
fordi jeg blev opstemt af det dejlige dødningehoved, men øh... det har
desværre intet med metal at gøre...

Fra : Joshua

Dato : 27-12-04 13:32

jo wrote:
> "Joshua" <no@name.dk> skrev i en meddelelse

> Du har helt ret i at du poster et forkert sted!
> I øvrigt tror jeg ikke lige at Greatfull Dead musik egner sig som festmusik.
>
> Jo.

bandet har da spillet til masser af fester og det har virket ret godt de
spiller grateful dead musik på en fed måde der gør at det både er
spændende og med fuld gang i den!!