Kan IE 6 dette?
Fra : Sven

Dato : 26-12-04 22:58

Hej.
Jeg bruger Internet Explorer 6 i nyeste aftapning, men jeg kan ikke få den
til at gøre det jeg er ude efter.
På flere internetsider er der lister til f.eks guides eller nyheder, og
disse "sider" er så på flere sider hvor man "bladrer" til side 2, side 3 osv
osv. Findes der et program, så man kan downloade sådan en komplet guide,
nyhed eller artikel, så "næste side","side 2" (eller hvad de nu er kaldt) i
bunden af siderne virker ? Altså så alle siderne i en bestemt artikel ligger
på min harddisk. Et eksempel kunne være tests på www.anandtech.com, hvor jeg
f.eks ville gemme en 10 siders test af grafikkort lokalt på min harddisk.
Kan Internet Explorer 6 det? (Kør offline) Eller skal jeg have fat i et
andet program, i så fald hvilket kan dette?

Sven