Tiger woods 2004 vs 5?
Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 26-12-04 21:48

½øjs@

Jeg fandt Tiger Woods 2004 til billige penge ved Stereo Studiet, jeg har
ellers holdt mig til Links.
Hvad er forskellen på 2004 og 2005? Bedre grafik og en del bedre kommentarer
står noget højt på ønskelisten, men er det ellers værd at ofre på det nye?

/Ole

Fra : TommyF

Dato : 27-12-04 14:41

Prøv denne søgning i Goggle

Tiger Woods 2005 review

---
Brøndby
http://tommy-friis.dk/

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 27-12-04 18:52

"TommyF" <tommy_friisFJERNDETTE@broendbybredbaand.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv denne søgning i Goggle
>
> Tiger Woods 2005 review

Det var nu personlige erfaringer jeg søgte.

/Ole

Fra : Henrik F

Dato : 28-12-04 17:01

"/Ole (6000)" <ole_ryo_FJERN_@_DETTE_stofanet.dk> wrote in message
> [...]
kommentarer
> står noget højt på ønskelisten, men er det ellers værd at ofre på det nye?

Grafikken er ikke meget bedre synes jeg. Desuden har de underligt nok
fjernet season mode fra 05 versionen, og det var netop den jeg brugte i 04.
Så derfor spiller jeg kun 2004 stadigvæk.

Fra : PhEnOmEnOn

Dato : 28-12-04 17:55

Synes ikke 05 var pengene værd når man ser på forskelle fra 04.
Grafik er ikke bedre, men (...måske - ka godt være noget jeg bilder mig ind)
virker optimeret...kører lidt (understreger 'lidt') hurtigere i samme
opløsning som 04.

/J

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 28-12-04 19:55