Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ang. Kan jeg sætte et større
Fra : Thomas

Dato : 26-12-04 21:42

Hej

Håber nogle kan svare mig på dette spørgsmål for jeg har fået et
PentaVision Digitalkamera PDV 3300i og i manualen står der, at det
største SD Ram kort man kan sætte i det er et 256 MB, men har hørt fra
andre, at jeg sagtens kan putte et større SD Ram kort i et
digitalkamera end der står i manualen, men jeg gider jo ikke at købe
et som er f.eks. på 512 MB og så virker det måske ikke til mit
digitalkamera.

Er det nogle der ved eller har erfaring med om man kan sætte et større
SD Ram kort i et digitalkamera end der står i manualen ?.

På forhånd tak.

Fra : Simon Nielsen

Dato : 26-12-04 23:05

"Thomas" <liverpool@get2net.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er det nogle der ved eller har erfaring med om man kan sætte et større
> SD Ram kort i et digitalkamera end der står i manualen ?.

Nogen gange kan man, men det kan være kamera producenten har en begrænsning
på. Prøv at gå ned i en fotoforretning og få lov at prøve et større kort,
det kan ske at de er flinke nok til det.

Mvh
Simon