Fjernelse af tæge...?!?
Fra : Thomas

Dato : 20-05-01 15:19

Hvordan fjerner men lettest en tæge fra en kat. Jeg har prøvet at nulre den
af, men det virker ikke.

Den sidder på overlæben lige ved knurrehårene.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : DK. True Trust

Dato : 21-05-01 02:15

Hej Thomas
Du kan ved dyrlægen købe en tægetang.
Men du gør faktisk det helt rigtige nemlig nulder den. Du kan også smøre med
et stykke vat lidt whisky-vodka eller anden form for alkohol på, så skulle
den gerne slippe. Det er et gammel husråd, så om det virker 100% optimal ved
jeg ikke. Vi har endnu ikke 7-9-13 haft tæger på nogen af vores katte, men
fortæl endelig om det virker.
Mange miauuer fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Mimi

Dato : 21-05-01 08:15

Hej
En tægetang virker faktisk hver gang. Du kan også købe den på apoteket. Jeg har
prøvet at nuldre tæger af med olie o.s.v , men det har aldrig virket. Efter jeg
købte en tægetang virker det hver gang, og det går meget hurtigere, så katten
heller ikke bliver så urolig.
mvh Mimi