BF 1942
Fra : Kurt Lund

Dato : 26-12-04 19:21

Hej

Hvad sker der med dette spil, man kan snart ikke spille online længere.
De fleste server har en anden farve og når vil lokke på dem,
får man denne besked vrong ver og vil du opdatere når man så trykker ok
sker der ikke noget, jeg har alle de nye opdate både til BF og DC

battlefield_1942_patch_v1.6.19
DesertCombat_0.7_Full_Install
dc_final_client
dcx8.1_client_patch
dcx8_client_install

Vi er en del der ikke fatter hvad der sker.
Håber på lidt hjælp

Mvh
Kurt

Fra : MuLLe

Dato : 27-12-04 01:39

"Kurt Lund" wrote
> [...]
> får man denne besked vrong ver og vil du opdatere når man så trykker ok
> sker der ikke noget, jeg har alle de nye opdate både til BF og DC
Hejsa.
Jeg har haft samme problem, og jeg kunne ikke løse det.
Så det endte med, at jeg ominstalleret spillet.
det virkede, men hold da k... hvor var det træls.........

MvH MuLLe

BF1942-DC -- Black Lotus DK --

---

Fra : Kurt Lund

Dato : 27-12-04 08:45

> [...]
> Så det endte med, at jeg ominstalleret spillet.
> det virkede, men hold da k... hvor var det træls.........

Jeg tror ikke lige det hjælper her, det er helt nye install på alle
maskiner, vi tænkte
nemlig det samme men nej.. :(
Kurt

Fra : MuLLe

Dato : 27-12-04 11:11

"Kurt Lund" wrote
> Hej
> Jeg tror ikke lige det hjælper her, det er helt nye install på alle
> maskiner, vi tænkte
> nemlig det samme men nej.. :(
Surt, håber der er nogen der kan hjælpe dig, Jeg kan desværre ikke så.

MvH MuLLe

BF1942-DC -- Black Lotus DK --

---

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 27-12-04 12:40

Kurt Lund wrote:
> [...]
> dcx8.1_client_patch
> dcx8_client_install
>
> Vi er en del der ikke fatter hvad der sker.

Har du kigget her? :
http://eatech.custhelp.com/cgi-bin/eatech.cfg/php/enduser/std_alp.php?

Det er nok letter for dig selv at kigge det igennem, end det er for mig
at gætte på hvilket spørgsmål der passer bedst til dit problem ;v)
Håber det lykkes,

Mvh. Jakob Færch-Jensen

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Tjalfe

Dato : 29-12-04 03:49

Hej Kurt,

Ufatteligt godt gemt væk på EAs hjemmeside kan du finde en lille update
(1.6 -> 1.61b). Den ligger her
<http://www.eagames.com/official/battlefield/1942/us/editorial/community_mes
sage_51.jsp>. Prøv og se om det hjælper.

Fra : Tjalfe

Dato : 29-12-04 03:50
Fra : Kurt Lund

Dato : 29-12-04 10:08

"Tjalfe" <tjalfe@NOSPAMexcite.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> <http://www.eagames.com/official/battlefield/1942/us/editorial/community_mes
> sage_51.jsp>. Prøv og se om det hjælper.

Hej Tjalfe

Du er min mand i skysovs, nu virker det igen 1000 tak for det,
nu er der mange af mine venner der bliver glade..

Mvh
Kurt