LGU8120
Fra : Martin Ohlsson

Dato : 26-12-04 17:46

Hejsa

Er der nogen der ved om det er muligt at slå en "medhør" funktion til, på
den nye LGU8120?

Her tænker jeg på samme funktion som bl.a. de fleste Nokia telefoner har,
hvor det er muligt når man modtager et opkald/foretager et opkald at trykke
på en tast [Højtaler] så lyden kan høres selvom telefonen ligger på bordet,
og derved har man en håndfri mobil uden der kræves noget ekstra udstyr.

Jeg ved det self. er muligt hvis man foretager videoopkald til andre 3
telefoner, men det ville være rart at kunne bruge håndfri/medhør funktionen
til andre opkald også. Det er rart når man kører i bil mm, at man hurtigt
kan trykke knappen til og ikke behøves have den op til øret mens man kører

Mvh. Martin

Fra : Christian Catu

Dato : 27-12-04 11:26

On Sun, 26 Dec 2004 17:45:38 +0100, Martin Ohlsson wrote:

> [...]
> og derved har man en håndfri mobil uden der kræves noget ekstra udstyr.

Jeg har 8138'eren, og der skal jeg bare holde 'C' inde, skifter den
højttaler

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 28-12-04 15:56

"Christian Catu" <40996701@spammail.sonofon.dk> wrote in message

> Hejsa
> Jeg har 8138'eren, og der skal jeg bare holde 'C' inde, skifter den
> højttaler

Ah yeah, d'oh

Takker

Mvh. Martin