glem ny jeres fisfornemme skrællespand
Fra : Malene P

Dato : 26-12-04 17:14

"Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> skrev i en meddelelse
news:41cee0c6$0$178$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Fordi det omhandler Indvandring....

Såeh? Handler det ikke også om arbejdsløshed, sociale problemer,
kriminalitet, boligpolitik og økonomi?

Malene P

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 26-12-04 18:14

"Malene P" <Malenekors[SPAMERIKKEGODT]@hotmail.com> wrote in message
> "Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Såeh? Handler det ikke også om arbejdsløshed, sociale problemer,
> kriminalitet, boligpolitik og økonomi?

prøv at læse fundatsen for begge grupper

Peter

Fra : Knud Larsen

Dato : 26-12-04 19:21

"Peter K. Nielsen" <dukantro@nej.dk> wrote in message

> "Malene P" <Malenekors[SPAMERIKKEGODT]@hotmail.com> wrote in message

> prøv at læse fundatsen for begge grupper

Den fundats kan man godt stoppe op et vist sted. Man kan ikke oprette et
sted, og så kalde det "møgspanden, svinehundenes tilholdssted,
"lortespanden, fascismebrønden, nazist-gruppen" og igen og igen fortælle, at
dem der vover at skrive dér, er "racister, fundamentalister, svinske
hundelorte, fascister, kommunister, nazister, medister, leverpostejer,
falangister, hizbutter, osv osv osv, og så tro at man bare stille og roligt
kan forvise folk dertil, - sådan spiller klaveret simpelthen ikke.

Jeg skriver også i dpi, men hvis jeg nægtede, og holdt alt som også er
indvandringsrelateret i dp, så mener jeg at have 100% moralsk ret til det, -
der må være bare lidt rimelighed i sagen, det ligner jo ellers noget fra
skolegården: Man vedtager demokratisk at "de frække" drenge, skal stå ovre
ved skraldespandene ud for lokum'erne, og holde sig fra resten af
skolegården.

Men det er da i orden at skamme folk ud, det skal bare ikke være en
fuldstændigt generel udskældning af alle, der måtte have den frækhed at mene
noget om indvandringsspørgsmål.

Men Allah ved bedst, - og han ville sikkert heller ikke skrive i dpi, jeg
har da ikke set så meget som et lille indlæg fra ham derovre/dernede.

Fra : Allan Riise

Dato : 26-12-04 19:37

Knud Larsen wrote:
> "Peter K. Nielsen" <dukantro@nej.dk> wrote in message

> Den fundats kan man godt stoppe op et vist sted.

Nej, det kan man ikke, så må man lave fundatsen om, eller lade være med at
poste.

> [...]
> osv, og så tro at man bare stille og roligt kan forvise folk dertil,
> - sådan spiller klaveret simpelthen ikke.

Det skrives jo kun, når det bliver postet herinde, enten alene eller som
X-postning, hvilket man *ikke* må gøre, ifølge fundatsen.

Og jo klaveret spiller sådan, når man bevidst vedbliver med at poste
forkert, og kalde dem som ikke vil den debat, for Blå stue, røde,
halalhippier, godhedsindustrien, o.s.v.
Så får man tilbage med samme mønt, især da man ikke *vil* overholde
fundatsen, fordi man selv har ødelagt d.p.i. for hver gang, hver eneste
gang, der er nogen der går imod fremmedhad, så får man med høvlen, og så
gider folk ikke det mere, så finder d.p.i.'s abbonenter det nødvendig, for
at blive hørt, at gå i d.p.

> [...]
> noget fra skolegården: Man vedtager demokratisk at "de frække"
> drenge, skal stå ovre ved skraldespandene ud for lokum'erne, og holde

Det drejer sig *ikke* om hvad *du* mener at have moralsk ret til, men hvad
fundatsen siger.
Hvis du er uenig, så må du få lavet fundatsen om, eller overholde den, som
den er.

> [...]
>
> Men Allah ved bedst, - og han ville sikkert heller ikke skrive i dpi,
> jeg har da ikke set så meget som et lille indlæg fra ham

Hvad fanden har det med sagen at gøre, andet end at du netop nu gør
gældende, at grunden til at man skulle have lov til at poste
Indvandringsspørgsmål herinde, er at d.p.i. ikke tiltrækker abbonenter!

Det er der nok en grund til skal du se, hvis nu folk gad debattere, og ikke
kun pådutte folk *deres* meninger og holdninger, så kunne det nok lade sig
gøre at få abbonenter der ville debattere, som det er nu, er det en
rygklappe forening, og den må i godt beholde.

Allerede nu er der alt for mange indlæg herinde, som kun omhandler
indvandring, eller som meget hurtigt kommer til at omhandle indvandring, og
kun indvandring, og som jeg har skrevet før, så hører det ikke til herinde,
og hvis man ikke kan tåle at der er 1 politik gruppe som *ikke* vil
debattere indvandring, så må man få lavet fundatsen om, det står jer frit
for at gøre det.

Der skal for helvede da være en mulighed for at kunne debattere alm. politik
inden som udenrigs, uden at det hele tiden bliver til indvandringsspørgsmål?

Allan Riise
--
"If you tell the truth, you don't have to remember anything."
"Kapitalisme virker kun to steder, i himmelen, hvor det ikke er

Fra : Knud Larsen

Dato : 26-12-04 23:29

"Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> wrote in message

> [...]
> gider folk ikke det mere, så finder d.p.i.'s abbonenter det nødvendig, for

Jeg kalder hverken folk for rød stue, halalhippier eller kritiserer
godhedsindustrien - som jeg jo selv støtter både med tid og penge. Jeg
kalder folk "gode" eller "velmenende", og synes det dækker meget godt, hvad
jeg forsøger at formidle, - jeg burde nok kalde fork for "selvgode" eller
"selvfede"?

Eneste måde man kunne ændre tingene på er ved at lave en modereret gruppe.
Det du og andre siger er jo, at man ikke vil have grovheder og racisme i dp,
men det kan man jo ikke bruge fundatsen til, - der står jo, at man slet ikke
vil have noget som helst der tangerer indvandring i dp, og DET mener jeg er
umuligt. Skulle det virkelig være sådan, at hvis man ville kommentere
Haarders sidste udspil mht indvandrere og arbejdsmarkedet fx, så var man
nødt til at poste i dpi, og dermed automatisk skulle finde sig i at blive
kaldt racist og fascist, - er det rimeligt?

> [...]
> fundatsen siger.
> Hvis du er uenig, så må du få lavet fundatsen om, eller overholde den, som

Se ovenfor, - Står der iøvrigt i fundatsen, at man skal finde sig i at blive
kaldt racist, hvis man skriver i dpi?

> [...]

> lade sig gøre at få abbonenter der ville debattere, som det er nu, er det
> en rygklappe forening, og den må i godt beholde.

Mange tak for tilliden!

> [...]
>
> Der skal for helvede da være en mulighed for at kunne debattere alm.
> politik inden som udenrigs, uden at det hele tiden bliver til

Jamen det står da enhver frit for, at debattere hvad de vil. Hvis emnet folk
brænder for er indvandring, hvad skal vi så gøre ved det? Det ER jo ikke så
morsomt at skrive om jernbanevæsenet, forholdene i jernindustrien, eller
motorvejenes indretning, - og meget få aner noget om makroøkonomi.

Indvandring og hvad deraf følger, er hvad der virkelig rører folk i
hverdagen, og hvad skal vi gøre ved det? Kalde dem der skriver om emnet for
"racister", som jeg selv lige har været ude for? Er det "løsningen", kan vi
så få stoppet den diskussion som åbenbart SKAL stoppes?

Dengang man skildte de to grupper, da troede man sikkert at "indvandring"
var et lille bitte side-spørgsmål, som kun interesserde særlige nørder eller
fjolser, men sådan ER det jo ikke mere, indvandring på godt og ondt kommer
jo til at bestemme hvordan vores liv bliver fremover, hvad enten vi ville
ønske vi kunne lukke øjnene og tænke på Morten Koch, eller ej, - eller som
på Dia-skolen se på Lille-Per film, som et udtryk for hvordan Danmark har
været og burde være, og som DK kan blive, hvis vi får et islamisk samfund,
som de fortæller børnene.

Iøvrigt KAN man jo i de 90% af tilfældene, bare lade være med at åbne
poster, som ser ud til at handle om indvandringens uheldige effekter.
Hvis man slet ikke kan tåle blasfemiske indslag, så er man jo galt på den,
synes jeg.

Jeg kan godt forstå, at det er meget lidt morsomt at læse stærkt
"racistiske" indslag om indvandrere, selv om jeg mener, at de værste
simpelthen stempler sig selv som idioter, og bare er gode at få frem i
lyset, - måske.
Men uanset, er det naturligvis slemt, når man selv med familien er en del af
dem, nogle kalder forfærdelige ting, - dvs selv om folk er fra en
forsvindende lille minoritet, og kun går agurk fordi de er anonyme her på
Nettet, - det er som dem der skiver "lort" på mure og vægge i det offentlige
rum, så er det selvfølgelig rystende og meget kedeligt.

Det er mange ting i "nyhederne", som jeg simpelthen ikke vil se, fordi de
ødelægger mit humør, og jeg springer over alle film, der bare består i vold,
vold, vold, medmindre det er noget der er helt ovre i science fiction.
Men hvad mener jeg med det? - Verden er langt fra perfekt, hvad skal vi gøre
ved det? dpi er heldigvis et meget lille problem, eller rettere dem der ikke
holder sig til dpi, er et lille problem.

Men der er også det problem at nogle af de selverklærede "gode mennesker"
går "ud af deres gode skind" og kaster fordomme og fordømmelser til højre og
venstre. Jeg kan huske første gang jeg blev kaldt "nazíst og-eller racist",
da tænkte jeg på aldrig mere at skrive en linje her på grupperne, men man
bliver jo hærdet hen ad vejen og ved, hvem der har disse betegnelser
siddende løse, de har formodentlig selv en stærk rem af huden.

Mht racisme-beskyldning - når jeg nu er i gang med et Oxford-møde, - hvis
jeg ser folk blive generet/diskrimineret pga deres udseende eller etnicitet,
på fx TV, så får jeg noget ligner brækfornemmelser, og jeg bliver *meget*
ked af det. Jeg har en indbygget meget stærk idé om at ting skal være
"retfærdige" (og er tit i mit liv kommet i vanskeligheder af den grund), og
bliver meget irriteret/rystet/ramsifikeret, når jeg ser grov uretfærdighed,
det er barnligt og sikkert også barnagtigt, men jeg hader især, når folk som
burde roses bliver kritiseret. Selv her i dp (som jo er i
minimal-småtingsafdelingen), - når jeg ser at en som AHW, fremstiller sig
selv som bedre end - eller, når han bliver ramt af en vind af usædvanlig
selvkritik (sjældent), på niveau med Tom L mht at "tilsvine" modstanderen,
så bliver jeg meget, meget irriteret, jeg ser det som en arketype på, at dem
der er frække nok, til at hævde de er vidunderlige/rigtige/humanistiske,
ofte kan narre andre mennesker til at tro på dem, uanset at de faltisk er
falske så det fløjter, - men AHW ved det med 100 pcts garanti ikke selv,
ellers kunne man ikke være ærke-kommunist.
Som Eksempel her kan vi tage en som Croc, der hopper på en AHW's fuldstændig
forfalskede beskrivelser om hændelser på dp, - og her kan enhver, der gider,
se at hvad jeg siger er korrekt. "I er sikkert lige gode om det", siger gode
mennesker, og det ærgrer mig ad helvede til, den melodi har jeg set mange
gange i mange forbindelser, selv om det er fuldstændig evident, at den ene
person er sytten tusinde gange mere rimelig end den anden. Men det er vel
Janteloven i funktion? Eller søde menneskers melodi "lad os nu være rare ved
hinanden, og ikke spekulere på, hvem det er som støtter diktatorer, og mord
på folk som vil ud af et totalitært land, vi er alle lige lidt eller meget
diktaturvenlige" - eller noget i den retning?

Hvis man havde en fætter, som fætter AHW i sin familie, så ville det jo ikke
være værre, end hvis man havde en som troede på UFO'ere, han kunne sikkert
være helt fin - selv i kanten.

Men når man skal finde sig i at blive "tilrettevist" af en erklæret
massemordsapologet, så begynder det jo at blive lidt for ejendommeligt,
synes jeg, men han finder det jo rimeligt, at kunne moralisere over alle
andre menneskers ideologier, og kalde dem det værste i ordbogen, mens han
finder det oprørende at nævne hans egne tilbøjeligheder til dyrkelse af
rædselsfulde diktatorer. Bare for at nævne modsigelsen, når jeg nu er i
gang.

En som AHW, og flere mennesker her i grupperne, synes jeg - tror jeg, synes
det er langt værre at kritisere et eller andet som Allah har skevet i sin
Koran, end at kritisere folk, som gik/går ind for "faktisk eksisterende"
automatiske maskingeværer, som myrdede mennesker, som ikke kunne holde ud at
bo i DDR. Og det sidste var ikke noget som skete i år 617, men det generer
os ikke særlig meget? Med andre ord, jeg synes at nogle af dem der anser sig
selv for at være "hamrende gode mennesker" burde tænke sig om endnu engang.

Og AHW er bare en prototype på en, som kan få "de gode", til at lægge sig
ned med halen i vejret, når han/de tager en dyb indånding, og fortæller om
hvor vidunderlige de selv/han selv og deres ideologi er. Hende med de
farverige dragter? ville sikkert besvime, hvis en så fin mand som AHWerus
ville formidle sin vidunderlige humanisme, med indbyggede pigtrådshegn. Nå,
det var vel for ondt sagt, hellere 300 døde østtyskere end én væmmelig
sætning, right, er det ikke sådan vi tænker?

Fra : Croc®

Dato : 27-12-04 00:01

On Sun, 26 Dec 2004 23:28:54 +0100, "Knud Larsen"
<larsen_knud@hotmail.com> wrote:

> [...]
>se at hvad jeg siger er korrekt. "I er sikkert lige gode om det", siger gode

Kan du ikke lige henvise til hvor ovenstående påstand er korrekt?

Regards Croc®

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 27-12-04 00:24

"Croc®" <sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke lige henvise til hvor ovenstående påstand er korrekt?

Jeg er da også spændt på beviset på denne påstand - især interesserer det
mig at vide hvad det er for forfalskede beviser om hændelser på dp han taler
om -og nu jeg har dig, så undrer det mig at du ikke reagerer på Toms
påstande om at jeg skulle have skrevet noget om at ikke-socialister skulle
være ringere mennesker.

Mener du stadig at Tom er uskyldig i form af personfnidder - også
uprovokeret?
Og mon han selv er i stand til at se det?`Jeg tvivler.
--
ahw

Fra : Croc®

Dato : 27-12-04 11:50

On Mon, 27 Dec 2004 00:23:58 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<karl@utroligsmart.invalid> wrote:

> [...]
>om -og nu jeg har dig, så undrer det mig at du ikke reagerer på Toms
>påstande om at jeg skulle have skrevet noget om at ikke-socialister skulle

Jeg cuttede bevidst beskyldninger ud af mine svar indlæg, og sagde jeg
ikke var dommer. Det har aldrig været formålet med tråden.

>Mener du stadig at Tom er uskyldig i form af personfnidder - også
>uprovokeret?
>Og mon han selv er i stand til at se det?`Jeg tvivler.

Så er du selektiv. Jeg gav Tom et eksempel på personfnidder fra hans
side i tråden, og det vedgik han sandelig med det samme, så jo han kan
godt se det.
Hvad er formålet med dette? Dette rangerer også under kategorien
personfnidder, og er ikke gavnligt i en øvelse der går ud på at komme
videre.

Regards Croc®

Fra : Knud Larsen

Dato : 27-12-04 02:43

"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message

> Kan du ikke lige henvise til hvor ovenstående påstand er korrekt?

Vil prøve i morgen, ellers må du meget undskylde, og jeg vil sende er ekstra
undskyldning.

Fra : Croc®

Dato : 27-12-04 11:51

On Mon, 27 Dec 2004 02:43:00 +0100, "Knud Larsen"

Ikke nødvendigt jeg undrede mig bare.

Regards Croc®

Fra : Finn Guldmann

Dato : 27-12-04 02:20

Knud Larsen wrote:

> Se ovenfor, - Står der iøvrigt i fundatsen, at man skal finde sig i at blive
> kaldt racist, hvis man skriver i dpi?

Måske ville det have en positiv virkning hvis de indvandrerelaterede
debattere flyttede til d.p.i. Og så, konsekvent, nuttede
racismebeskyldningerne de måtte modtage i d.p.i videre til hvor de hører
hjemme. Nemlig d.s.mudderkastning.

Vel at mærke positiv for både d.p og d.p.i.

> [...]
> været og burde være, og som DK kan blive, hvis vi får et islamisk samfund,

Det var faktisk omvendt. Da d.p.i blev oprettet var det på grundlag af
at den del af debatten var ved at drukne de andre emner i d.p og dermed
var så stor at den var berettiget til at få sin egen gruppe.

--
MVH Finn
Om den der tænker "tøsedreng" om andre bør der tænkes "tåbe".

Fra : Allan Riise

Dato : 27-12-04 12:25

Knud Larsen wrote:

> [...]
> kalder folk "gode" eller "velmenende", og synes det dækker meget
> godt, hvad jeg forsøger at formidle, - jeg burde nok kalde fork for

Det er heller ikke dig personligt jeg går i rette med, men d.p.i. og deres
skriv herinde.

> [...]
> indvandrere og arbejdsmarkedet fx, så var man nødt til at poste i
> dpi, og dermed automatisk skulle finde sig i at blive kaldt racist og

Det skrev jeg jo netop om, at der er gråzoner, hvor det selvf. er muligt at
debattere spørgsmålet, men du ved lige så godt som jeg, at der kommer så
visse debattører og vil pådutte deres holdninger og fordomme, og så er den
tråd ødelagt, da den går op i hat og briller, og så må man sige at den skal
FUTTES!

> Se ovenfor, - Står der iøvrigt i fundatsen, at man skal finde sig i
> at blive kaldt racist, hvis man skriver i dpi?

Det samme kan siges med omvendt fortegn, men realiteten er at over 90% af
dem der p.t. skriver i d.p.i. er racister, og laver total sviner, hvis man
ikke selv er det!

> Mange tak for tilliden!

Det er jo et svar på dit sludder om at Allah ikke skriver i d.p.i.
Og?
Det gør Gud, Jehova, Bhudda o.s.v. sågu da heller ikke.

Du tager det alt for personligt, og det er jo netop hvad man ikke skal gøre,
når der f.eks. FUTTES, så er det jo en opfordring til at overholde
fundatsen, intet andet, og at det er en rygklappeforening i d.p.i. er jo
yders evident, når jeg f.eks. en sjælden gang skriver derinde, så er du den
eneste der forholder dig til mit skriv, G.B. Jesper, Islamiznogood o.s.v.
sidder og griner, og kommer med dumsmarte bemærkninger, som "se den kan
skrive" og klapper af hinanden, og når andre folk, der kommer på visit ser
det, så bliver de jo afskrækket hvis de har en divergerende mening.

Der er kun en måde at få d.p.i. til at fungere på, og det er selvjustits,
hvor du f.eks. som godt vil debatten, nok burde gå forrest, for det er alstå
ikke d.p.'s skyld at d.p.i. ikke fungerer!

Det skulle man mene, men se hvad der sker når G.B. Jesper, Islamiznogood
o.s.v. går ind i disse tråde, så er de ødelagt, og burde retteligt FUTTES!

> [...]
> Det ER jo ikke så morsomt at skrive om jernbanevæsenet, forholdene i
> jernindustrien, eller motorvejenes indretning, - og meget få aner

Der er dk.politik.miljoe og dk.politik.trafik nu nok også de rette Fora.

> [...]
> emnet for "racister", som jeg selv lige har været ude for? Er det
> "løsningen", kan vi så få stoppet den diskussion som åbenbart SKAL

Nej, den skal føres i den gruppe den hører til i, det undrer mig at du ikke
kan se, at selvom du og jeg, f.eks. kunne have en god debat om emnet, så
hører det ikke til her, og er tonen god, så går folk også med når der
FUTTES, når folk ikke gør det, har det jo netop noget at gøre med at d.p.i.
*er* ødelagt af et fåtal, som bare ved de har ret, vil have ret, og kan de
ikke få det, så laver de grin, fis og ballade, og kalder folk for det
værste, og det er der så nogen, jeg indbefattet som bare ikke kunne klare
mere, og som så, desværre faldt for fristelsen til at give iegn med samme
mønt, men jeg skal prøve at moderere mig.

> [...]
> Lille-Per film, som et udtryk for hvordan Danmark har været og burde
> være, og som DK kan blive, hvis vi får et islamisk samfund, som de

Nej, det gjorde man netop ikke.
Netop fordi at indvandring var et så stort politisk emne, som miljoe og
trafik, så fik den sin egen gruppe.

> [...]
> poster, som ser ud til at handle om indvandringens uheldige effekter.
> Hvis man slet ikke kan tåle blasfemiske indslag, så er man jo galt på

Hvis det bare var så nemt, men se f.eks. på tråden om friskoler, og mange
andre, de bliver hurtigt, og igen af den samme lille gruppe, drejet over til
at handle om indvandring, og så er FUT på sin plads.

> [...]
> her på Nettet, - det er som dem der skiver "lort" på mure og vægge i
> det offentlige rum, så er det selvfølgelig rystende og meget kedeligt.

Det er nu meget værre end som så.
Det drejer sig om opkald på telefonen, gerne midt om natten, om direkte
trusler, om tilmeldinger fra disse personer til diverse netsteder og køb på
afdrag og betaling ved levering.

> [...]
> vi gøre ved det? dpi er heldigvis et meget lille problem, eller
> rettere dem der ikke holder sig til dpi, er et lille problem.

Nej, det er et voksende problem, se f.eks på hvad der postes herinde, og når
man så beder folk om at lade være, hvad får man så at vide?

Sådan var det ikke for bare 2 år siden, og som jeg har skrevet tidligere, så
er det eskalerende, det må og *skal* stoppes, ellers ender vi med at sidde
20 - 30 mennesker herinde, og ikke flere.

> [...]
> vejen og ved, hvem der har disse betegnelser siddende løse, de har
> formodentlig selv en stærk rem af huden.

Jeg troede heller aldrig at folk ville ringe o.s.v. og true og deslige, men
det sker, og sjovt nok, så er det *altid* fra den gruppe der er xenofober!

> [...]
> folk som vil ud af et totalitært land, vi er alle lige lidt eller
> meget diktaturvenlige" - eller noget i den retning?

Nej, men bælgen er fuld, og jeg vil da gerne undskylde at *jeg* lod mit
temperament tage overhånd, især overfor dig, igen, men jeg synes så at du
nogen gange, ligner en der har en skjult dagsorden, netop fordi du aktivt
går ind i tråde der er positive overfor Indvandring, og når folk er direkte
racistiske, så kommer der intet fra din hånd ( Hvad jeg har set ) , og jeg
er jo opdraget med, at tier man, så samtykker man.

> Hvis man havde en fætter, som fætter AHW i sin familie, så ville det
> jo ikke være værre, end hvis man havde en som troede på UFO'ere, han
> kunne sikkert være helt fin - selv i kanten.

Yup.

> [...]
> tilbøjeligheder til dyrkelse af rædselsfulde diktatorer. Bare for at
> nævne modsigelsen, når jeg nu er i gang.

Jamen, det er jo så sådan det er, du går jo, som jeg skrev ovenfor, ikke i
rette med racisterne ( ikke hvad jeg har set ), men i rette med AHW, f.eks..
Hvorfor denne sondring?
Hvorfor ikke være med til at indvandringsspørgsmål bliver debatteret i
d.p.i. og få tonen lagt om derinde, så folk gider at være der?

Det sidste i dit skriv, synes jeg ikke har noget med vores debat at gøre.

Allan Riise

Fra : Allan Riise

Dato : 27-12-04 13:51

Knud Larsen wrote:

> [...]
> indbyggede pigtrådshegn. Nå, det var vel for ondt sagt, hellere 300
> døde østtyskere end én væmmelig sætning, right, er det ikke sådan vi

Jeg kan kun gentage hvad P.N. har skrevet til dig tidligere, ud over hvad
jeg ellers har svaret dig knud..

" Du har skrevet cirka 60,000 indlæg om indvandringen. Indlæg der
alle har som fællesnævner at de fortæller hvilke frygtelige følger Islam har
for verden og hvilke frygtelige følger Indvandringen har for danmark.
Nu vil Du osse bilde os ind, at Du skam ikke er racist på nogen måde .
Jamen det er jo nærmest helt morsomt det her. Jeg foragter dansk folkeparti
og deres selvforståelse som et ikke-racistisk parti. Det er helt til grin.
Der findes næppe nogen i DK bortset fra DF selv . Der ikke mener at DF er et
racistisk og indvandrerfjendsk parti. Så hvem er det du narrer ?.

Allan Riise

Fra : T. Liljeberg

Dato : 27-12-04 14:45

On Mon, 27 Dec 2004 13:50:47 +0100, "Allan Riise"
> [...]

>Der findes næppe nogen i DK bortset fra DF selv . Der ikke mener at DF er et
>racistisk og indvandrerfjendsk parti. Så hvem er det du narrer ?.

DU har skrevet cirka 60,000 indlæg om USA. Indlæg, der alle har som
fællesnævner, at de fortæller hvilke frygtelige følger USAs handlinger
har for verden og hvilken frygtelig stat USA er.
Nu vil du så bilder os ind, at du skam ikke er anti-amerikansk eller
USA-hader. Jamen, det er jo nærmest morsomt det her....
Så hvem er det du narrer, Allan.

Nå, spøg til side. Ovenstående argumentation omkring Knuds indlæg
holder jo naturligvis ikke en meter. Man bliver ikke racist af at
skrive mange negative indlæg om indvandRING, man er racist hvis man
skriver mange usagligt negative indlæg om indvandRERE.

--
Government at its best is a necessary evil,
and at its worst, an intolerable one.

Fra : Allan Riise

Dato : 27-12-04 14:48

T. Liljeberg wrote:

> DU har skrevet cirka 60,000 indlæg om USA. Indlæg, der alle har som
> fællesnævner, at de fortæller hvilke frygtelige følger USAs handlinger
> har for verden og hvilken frygtelig stat USA er.

Nej, USA's adm.

> Nu vil du så bilder os ind, at du skam ikke er anti-amerikansk eller
> USA-hader. Jamen, det er jo nærmest morsomt det her....
> Så hvem er det du narrer, Allan.

USA's adm.

Jeg elsker NFL, jeg kan godt li' en god action film, og naturen er, endnu
da, mange steder fantastisk.

> [...]
> skrive mange negative indlæg om indvandRING, man er racist hvis man
> skriver mange usagligt negative indlæg om indvandRERE.

Nej da, når man bevidst sondrer i hvad man vælger at melde ud, og vælger det
negative, når man bevidst, hver gang går imod de der siger at indvandring,
*også* har sine gode sider, og man bevidst, ikke går i clinch mod
xenofoberne, så er man, i min bog, racist!

Fra : T. Liljeberg

Dato : 27-12-04 15:05

On Mon, 27 Dec 2004 14:48:11 +0100, "Allan Riise"
<familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> wrote:

>Nej, USA's adm.

Ikke kun. Og mere væsentligt, hvorfor kan du ikke læse andres indlæg
med samme sans for nuance.

>USA's adm.

Jeg tror ikke, at du narrer USAs regering.

>Jeg elsker NFL, jeg kan godt li' en god action film, og naturen er, endnu
>da, mange steder fantastisk.

Ja, ja, og jeg kan godt lide falafel og jeg har også datet en muslim,
så racist kan jeg naturligvis ikke være.

>Nej da, når man bevidst sondrer i hvad man vælger at melde ud, og vælger det
>negative,

Som du gør i forhold til USA? Med historier om organhøst og
lignende...

>når man bevidst, hver gang går imod de der siger at indvandring,
>*også* har sine gode sider,

Når (hvis) folk igen og igen maler det gamle lyserøde, idylleriske
billede af kulturberigelse og fredelige, gnidningsløs sameksistens, og
why can't we all just get along, så er det nødvendigt, at nogen
bringer lidt virkelighed ind i billedet.

>og man bevidst, ikke går i clinch mod
>xenofoberne, så er man, i min bog, racist!

Hvad er man så, når man igen og igen fremhæver det negative om USA;
bevidst igen og igen går imod dem, der siger, at der også er gode ting
ved USA, og hvis man ikke går i clinch med de ideologiske USA-hadere?
Er det din den-der-tier-samtykker-teori, der gør Knud og andre til
racist?

Fra : Knud Larsen

Dato : 27-12-04 18:14

"T. Liljeberg" <tl_dp@adelphia.net> wrote in message

> [...]
> ved USA, og hvis man ikke går i clinch med de ideologiske USA-hadere?
> Er det din den-der-tier-samtykker-teori, der gør Knud og andre til

Som så ofte før, du rammer sømmet lige på hovedet.

Kan du ikke få et job inden for regeringen, du ville virkelig kunne komme
med gode ideer om forbedringewr - USA ville sikkert kunne blive et rigtigt
"vidunderland" - for at ærgre ahw. De burde betale dig min. 2 mio $/år i
Washington.

Fra : Konrad

Dato : 27-12-04 18:20

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> "vidunderland" - for at ærgre ahw. De burde betale dig min. 2 mio $/år i

Ja - desværre er det jo ikke altid faglighed eller dygtighed der præger
selektionen i hverken den amerikanske eller danske
administration...Suk...Man er vel efterhånden overbevist teknokrat...

Fra : T. Liljeberg

Dato : 28-12-04 06:50

On Mon, 27 Dec 2004 18:13:31 +0100, "Knud Larsen"
> [...]

>"vidunderland" - for at ærgre ahw. De burde betale dig min. 2 mio $/år i

Jeg har prøvet at foreslå den ide, men de svarer ikke på mine breve.
Jeg ville endda gøre det for mindre end $2M om året, sålænge jeg ikke
skal betale skat af den frynsegode det er at kunne ærge Arne som en
del af jobbet.

Fra : Knud Larsen

Dato : 27-12-04 15:53

> [...]

> et
> racistisk og indvandrerfjendsk parti. Så hvem er det du narrer ?.

Ja, det står efterhånden fuldstændig glasklart, at man åbenbart ikke KAN
være kritisk over for religionen islam, OG beskrive hvordan indvandringen
er/bliver et problem for Danmark, - UDEN at være RACIST!!
Bortset fra at jeg ikke har, og aldrig kommer til, at stemme på DF, så ved
jeg ikke, hvem det er jeg "narrer", det er da i hvert fald ikke Mogens
Camre?

Som du udmærket ved, så var det i mange år ikke "korrekt" at se nogen som
helst problemer med indvandring, folk som så noget som helst i den retning
blev sendt i racist-skraldebøtten. Jeg nægter at lade mig undertrykke af
indvandringselskere, lige som jeg ikke ville lade mig undertrykke af
Sovjet-elskerne i 1970'erne, og dem der nægtede at "indrømme", at Sovjet var
langt bedre end Danmark, fik ca samme tur i tørretumbleren, som dem der ikke
ville "indrømme" at indvandring er en kæmpe-fordel for os alle.
Nu er vi jo kommet noget på den anden side af de voldsomme angreb på dem der
så problemer, nu er det *næsten* stuerent, at mene at det ikke er godt at
1000 unge muslimer sendes hjem hvert år til "af-danskningsbal i Pakistan", -
selv om nogle af de rigtig gode - fru Flot tøj og andre - nok stadig ville
besvime, hvis nogen hævdede, det var et problem.

Husk hvordan den socialdemokratiske amtsborgmester for 10 år siden var en
millimeter fra at blive ekskluderet af partiet, fordi hun mente der ville
blive problemer med de nydanske elever i fremtiden. Det siger sådan set alt
i forhold til hvordan man dengang SKULLE holde sig for ører og øjne, for at
blive dedømt som et "ordentligt menneske", og ellers faldt "racismedommen"
øjeblikkelig.

Det var dengang, nu er vi jo ovre det værste mht til den slags "udskaldning,
udskælding" af dem, der er onde nok til at pege på fremtidige problemer.
Men her på "grupperne", her er kriteriet åbenbart stadig, at man skal rose
alt hvad der har med indvandring at gøre, og holde sig 500 km fra noget det
kunne lugte af kritik.

Selv har jeg kun postet nogle få solstråle-historier, det er da rigtigt, og
jeg afsender ikke daglige indlæg hvor jeg kalder Knud L, og andre for
ærkeracister, - og det er jo en stor fejl ser jeg. Hovedbeviset for at man
er "korrekt", er åbenbart at man kalder andre mennesker for racister, og det
der er værre, så VED de andre "gode" læsere, at vi har at gøre med et
ejegodt menneske, uanset om vedkommende fx går ind for aflivning af politisk
ukorrekte klassefjender, det betyder intet, bare aflivningen ikke går på
indvandrere, så er det helt fint, ingen sure miner af den grund.

> [...]
> for verden og hvilke frygtelige følger Indvandringen har for danmark.
> Nu vil Du osse bilde os ind, at Du skam ikke er racist på nogen måde .

Ja, det vil jeg meget gerne "bilde jer ind", for jeg har ikke noget, der
bare ligner racisme-tænkning i min sødsuppe ovenpå, som før sagt, jeg hader
at se folk blive diskrimineret pga udseende eller etnicitet, og det kan du
rolig stole på er rigtigt, det er ikke noget, jeg har læst mig til en søndag
eftermiddag, det er fuldstændig indbygget i min "firmware" og har altid
været det. Bare tanken er jo fuldstændig absurd, - jeg mistænker virkelig,
at folk der kan komme med sådanne beskyldninger selv må kæmpe for at holde
"racismetanker" væk? Hvad siger Peter K Nielsen? Selv synes jeg det er
fantastisk og vidundeligt når vi er syv forskellige "racer" der "raser"
sammen. Som jeg før har skrevet så er vi iøvrigt ca 5 - 7 forskellige
"racer" i min familie, og vi er altså ikke på nakken af hinanden pga de
forskellige udseender Vi kan som sagt også tælle en enkelt muslim fra
Syrien, men han vejer måske ikke så meget

Sjovt nok er jeg i gamle dage" blevet grinet ud, blandt dem jeg arbejdede
med, fordi jeg altid fx forsvarede afrikanere, og andre forkerte, og
"dyrkede" folkeslag, som jeg syntes havde en bedre kultur end den danske.

Nå, jeg burde også kommentere mine kritiske indlæg om islam.
Islam er en meget kedelig religion, en religion som jeg personligt synes er
meget ubehagelig, den var sikkert bedre end kristendommen for 1000 år siden,
men hvad kan vi bruge det til? Jeg kunne/kan heller ikke lide kristendomme,
og blev fx ikke konfirmeret, men den har vi jo hovedsaglig fået banket på
plads.
Er det virkelig en forbudt tanke at islam er et problem for mennesker - især
kvinder - og at dens tekster er helt ude i hampen? Forfatteren Nordbrandt
sagde på Deadline forleden at Koranen er simpelthen "dumheden inkarneret", -
må man ikke mene det? Jeg har som nok nævnt også lige genlæst Bertrand
Russels: Why I am not a Christian", og han giver kristendommen nogle
kanonskud for boven, som man ville blive kaldt "super-racist" for, hvis man
gjorde det samme med islam?

Hvad er der galt med at se islam som en dum religion, og hvad er der galt
med at se indvandring af andenkulturelle mennesker som et problem?
Og hvorfor i alverden skal man finde sig i at blive kaldt noget så
afskyeligt som "racist" fordi man skriver om problemer mht religion og
indvandring?????

Og det er jo ikke engang sådan, at jeg bare brokker mig, jeg bruger faktisk
noget af min fritid til at hjælpe unge indvandrere til at bestå deres
eksamener. Men det er meget finere bare at hælde verbalt lort ud over
racisterne på dpi??

Jeg er ked af at høre, at nogen kan finde på at chikanere dig og din familie
fysisk hvor du/I bor, det må jeg indrømme, jeg ikke havde fantasi til at
forestille mig. (Nu vil jeg trække 50% af dine grove udfald fra, - hvad er
en racist minus 50%?, det må jeg tænke over)

Den moderne verden ser ud til at myldre med psykopater, som kan smadre,
tilsmøre, rasere, overfalde ambulancer osv osv, overalt og alle vegne. I
sidste uge så jeg i parken, tre stjålne cykler, en stjålen scooter, og en
vogn fra et supermarked, plus tre city-cykler smidt i åen. ih hvor det går.
Men det er bare business as usual, det er dog stadig sådan, at man kun møder
venlige mennesker i parken, så det andet er jo småtingsafdelingen.

Og vi møder faktisk også indvandrere i parken, og mange af de helt små, vil
gerne bene rundt med min lille hund og fx fodre hende fra hånden. Nogle af
de lidt ældre har åbenbart lært om Profeten og den sorte hund, og de skriger
i vilden sky. Men jeg har været ude for venlige forældre som pænt har bedt
om at holde "kreaturet" væk fra børnene, hvilket jeg naturligvis har gjort.

Iøvrigt er pakistanerne i parken begyndt at spille cricket, og det er en
fornøjelse at se på.

Selv om du/I nok vil se det som en "bortforklaring", - af en dybtliggende
racistisk tankegang, - og det kan jeg jo ikke hindre jer i at mene.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 27-12-04 17:30

> " Hvad siger Peter K Nielsen?

til hvad??????????

Peter

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 26-12-04 19:49

> Den fundats kan man godt stoppe op et vist sted.

Jeg noterer mig at du ikke går ind for demokrati

> [...]
roligt
> kan forvise folk dertil, - sådan spiller klaveret simpelthen ikke.

Man kan altid kalde tingene ved deres rette navn.

Og efterhånden er det lykkedes for en lille håndfuld racister at om danne
denne gruppe til usenets skraldespand.

Flot klaret....så har i da udrettet NOGET her i livet

Peter

Fra : Knud Larsen

Dato : 26-12-04 21:02

> "Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message

> Jeg noterer mig at du ikke går ind for demokrati

Og hvilket demokrati skulle det så dreje sig om, gummiparagraf-demokratiet
som udformet af de velmenende i dp?

> [...]
> denne gruppe til usenets skraldespand.
>
> Flot klaret....så har i da udrettet NOGET her i livet

Og du fik igen demonstreret, at du er et fjols, - men så har du da udrettet
NOGET her i livet. Er du iøvrigt holdt op med at slå din kone? - for at
blive på dit høje intellektuelle niveau.
Er du selv klar over, at det er noget forbandet svineri, du lige skrev
ovenfor, eller falder det dig bare naturligt at være modbydelig? Er du ikke
selvudnævnt "godt menneske"?

Hvorfor forøvrigt ikke vedtage "demokratisk", at alle emner som indeholder
noget som helst, der kan relateres til "indvandring", helt bør forbydes? Vi
er jo som bekendt alle "indvandrere", og hele EU-problematikken har med
indvandring at gøre, globaliseringen og ind-ud-vandringen er alle vegne. Så
hvad med at lukke øjnene fast sammen allesammen, og nedlægge alle
politik-grupperne og starte helt forfra med fx: "dk.ikke-politik. vi
danskere er ikke indvandrede. og dem der er, kan finde sig en anden gruppe.
hvis globaliseringen findes, og det benægter vi, så holder vi sammen om at
nægte indtil døden skiller grupperne ad" ?

Danmark er blevet et indvandringsland, og det er IMO totalt latterligt at
forsøge at fjerne alt der tangerer indvandring, fra den almindelige politik.
Og det gøres jo heller ikke i praksis, det er jo kun når de "grimme drenge"
poster i dp, at der skrides ind, når fx en humanistisk diktaturtilhænger som
AHW skriver om emnet, bliver han naturligvis ikke sendt til "Canterbury"
(dpi), han kan frit boltre sig med fx sin modersmålsundervisning - som jo
INTET har med indvandring at gøre - på dp, og alene derfor er fundatsen ikke
fem potter nordjysk olie værd, den bringes jo kun frem, når det passer
fundats-ejerne. En rigtig gummi-paragraf, der kan bruges som gummi-knippel.

Men det er da også OK, hvis det moralsk opruster en som PKN, så vil jeg da
ikke klappe i hænderne.
Det er da en ringe pris at betale, at blive kaldt racist af et så oprejst og
fint menneske, hvis det lutrer hans sind, og bringer ham videre på den vej
han selv synes er så ærke-moralsk og pære-kristelig, så god vind til ham og
hans tilsvining af andre.

Hvordan fanden skulle en som AHW, iøvrigt kunne skrive noget som helst om
dagligdagen på skolen, hvis der er 80% indvandrere, uden at komme ind på
noget, som bare lige perifert berører det emne, og uden at komme til at
henvise til noget, som har lidt med det ord, - som får os alle til at ryste
i bukserne: "indvandring", at gøre. Uuuuu, det er sgu uhyggeligt bare at
skrive ordet.

I gamle dage var man bange for degne og trolde, i dag er det åbenbart
indvandrere som skræmmer livet af folk, bare det at nævne ordet kan få selv
en domprovst til at fare sammen og gemme sig i sakrofagen sammen med
biskoppen.

Nå, nok om det, jeg må hellere tilslutte mig resten af min indvandrede
familie, og håbe jeg kan tale, uden at komme til at nævne, hvad jeg lige har
siddet og hældt vie-vand ud af øret om, - for så bliver jeg måske sendt ned
i dpi-kælderen under huset, and There be dragons!.

NB At der også bliver skrevet forfærdlige ting i fx dpi, det kan jeg altså
ikke tage på mig,(heller ikke hvad der bliver skrevet i dp), og det *burde*
ikke kræve alt for megen intellektuel kraft, at sondre mellem folk som
docerer racisme, og dem der ikke gør. Men det er åbenbart alt for meget at
forvente, af dem der ser sig selv, som de ærkegode disciple. Tænk hvis man
kunne være så selvglad, det må være skønt? Og jo lidt sjovt, at en
velmenende (god) som AHW, der fx ingen medlidenhed havde med dem, der blev
dræbt for at forsøge at flygte fra DDR, han anses af "de sidste dages
hellige", som fx PKN, som et meget fint menneske, forstå det hvo som kan,
det er nogle meget mærkelige kriterier man holder sig.
Men man lærer et og andet om mennesker her på Nettet, og det er simpelthen
guld værd. - Amen, selv om Allah ved bedst.

Fra : Allan Riise

Dato : 26-12-04 21:29

Knud Larsen wrote:
> [...]
> Er du selv klar over, at det er noget forbandet svineri, du lige skrev
> ovenfor, eller falder det dig bare naturligt at være modbydelig? Er

Hold op, at man prøver at pakke racisme ind i selvretfærdighed, hjælper
ikke, det er hvad det er.

> [...]
> dem der er, kan finde sig en anden gruppe. hvis globaliseringen
> findes, og det benægter vi, så holder vi sammen om at nægte indtil

Plat, omformuleringerne hjælper dig ikke, du kan bruge retorik herfra og til
næste juleaften, debatter der invilverer indvandring, hører ganske simpelt
ikke til herinde.

> [...]
> potter nordjysk olie værd, den bringes jo kun frem, når det passer
> fundats-ejerne. En rigtig gummi-paragraf, der kan bruges som

Lav fundatsen om, hvis du ikke er tilfreds, indtil da så overhold den.

> [...]
> videre på den vej han selv synes er så ærke-moralsk og
> pære-kristelig, så god vind til ham og hans tilsvining af andre.

Jamen du er racist, når du mener at Muslimer er ringere mennesker, den er
ikke længere!

> [...]
> får os alle til at ryste i bukserne: "indvandring", at gøre. Uuuuu,
> det er sgu uhyggeligt bare at skrive ordet.

Det går da fint, det er ikke ham der berører Muslimerne, eller andre
indvandrere i hans debatter, det er der andre der gør, hver gang, og så
bliver det Off-topic.

> [...]
> indvandrere som skræmmer livet af folk, bare det at nævne ordet kan
> få selv en domprovst til at fare sammen og gemme sig i sakrofagen

Hvis det var så vigtigt, for mange i Danmark, undrer det dig så ikke, at
d.p.i. ikke bliver besøgt mere end det gør, og at det er de samme ca. 10
mennesker der vedbliver med at poste derinde?

> [...]
> lige har siddet og hældt vie-vand ud af øret om, - for så bliver jeg
> måske sendt ned i dpi-kælderen under huset, and There be dragons!.

Farvel, jeg holder ikke på dig.

> [...]
> her på Nettet, og det er
> simpelthen guld værd. - Amen, selv om Allah ved bedst.

FUT dk.politik.indvandring

Allan Riise

Fra : T. Liljeberg

Dato : 26-12-04 22:01

On Sun, 26 Dec 2004 21:28:58 +0100, "Allan Riise"

>Jamen du er racist, når du mener at Muslimer er ringere mennesker, den er
>ikke længere!

Hvor i alverden har Knud skrevet, at muslimer er ringere mennesker?

Jeg har derimod set folk som "Kim Larsen" eller Arne Wilstrup skrive,
at ikke-socialister er ringere mennesker, og flere debattører synes at
mene, at alle, der er religiøse, er ringere mennesker. Du mener
tilsyneladende, at alle, der er fortalere for strammere
indvandringspolitik er racister og dermed ringere mennesker. Det må
betyde, at du også er racist.

Du og flere andre fatter tilsyneladende ikke Knuds pointe.
Hvis der skrives et indlæg, der bare tangerer emnet indvandring,
uanset hvor lødigt eller sagligt, så er reaktionen øjeblikkeligt, "fis
over i usenets skraldespand, over til (de andre) racister, bærmen, de
dumme svin.." Således er man så stemplet, hvis man har lyst eller
interesse i at diskutere indvandring.
Og stemplet, det bliver folk - hvor mange er Knud ikke blevet kaldt
"racist"? Du gør det selv ovenfor, selvom der ikke er skyggen af
racisme i det indlæg du kommenterer.

>Det går da fint, det er ikke ham der berører Muslimerne, eller andre
>indvandrere i hans debatter, det er der andre der gør, hver gang, og så
>bliver det Off-topic.

Det bliver ikke OT i dk.politik, bare fordi ordet islam eller muslim
nævnes.

>Hvis det var så vigtigt, for mange i Danmark, undrer det dig så ikke, at
>d.p.i. ikke bliver besøgt mere end det gør, og at det er de samme ca. 10
>mennesker der vedbliver med at poste derinde?

Bilder du dig selv ind, at indvandringspolitik ikke er et vigtigt
emne?

>FUT dk.politik.indvandring

Off-topic i dk.politik.indvandring, der er ikke et ord om indvandring
i det indlæg du futter.
FUT dk.snak.mudderkastning

Fra : N/A

Dato : 27-12-04 00:40

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-04 00:40

Knud Larsen wrote:
> [...]
> anses for et fint menneske, mens hvemsomhelst, som er dum nok til at
> skrive i jeres "racistiske skraldespand" anses for et dumt svin pr
> definition?
> Hvad med at oprette gruppen "dp.dumme-røvhuller.som har giftes sig med
> indvandrere" og så kan vi sammen undre os over at måske kun 10
> personer skiver i gruppen. Jeg ville iøvrigt selv være en af dem, der
> passer på målgruppen. Ellers ville jeg ikke have skrevet noget
> sådant, - - bare for at sikre mig at selv de mest tungnemme HAR
> fattet pointet, selv om jeg efterhånden tvivler.

I får lige jeres lort igen.

Fra : N/A

Dato : 27-12-04 00:41

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-04 00:41

Arne H. Wilstrup wrote:
> [...]
> skrevet at de er uvidende, at de er ofre for falsk bevidsthed og at
> nogle af dem direkte er dumme -men "ringere" mennesker - det må du
> gerne bevise -
> Jeg har skrevet om ikke-socialister og jeg har kaldt Neill for en
> ringe debattør, men jeg har ikke skrevet noget om ringe mennesker
> fordi de er højrefløjsere/ikke-socialister.
>
> Og til Croc - jeg håber du læser dette og erkender at Tom bestemt
> ikke er en "hæderlig" debattør der stort set er fri for personlige
> angreb, selv uden at være blevet provokeret på nogen som helst måde

Det lort gider vi heller ikke have.

Fra : G.B.

Dato : 27-12-04 01:52

<tom> skrev i meddelelsen news:41cf4bf9$0$158
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Det lort gider vi heller ikke have.

30 dages killfilter.

*PLONK*

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Knud Larsen

Dato : 27-12-04 02:41

<tom> wrote in message news:41cf4bf9$0$158$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]

Det er ret fantastisk, jeg håber ikke en CROC virkelig "holder med" en så
ufatteligt manipulerende persons gakkelak? Gud fader bevare os.

Jeg vil sige, at folk som mener at TL's og AHW's indlæg er på ca samme
intellektuelle niveau, de er meget lagt ude. Det har mange gange undret mig
at TL overhovdet gider kommunikere med os - hovedsagelig - fjolser, på
grupperne. Men jeg gætter på det er for at holde lidt gang i det danske
sprog?

En som AHW har lært som barn at kommunismen er hele verdens mirakelkur, og
hvis vi bare kan få proletariatet til at tro på denne kur, så er vejen banet
for alle verdens parteigenosse og deres dollarforretninger og sommerhuse, -
som jeg selv havde den fornøjelse at se i 1975, sammmen med et par
parteigenosse-overhoved- medlemmer som var så smaskforkælede at jeg aldrig
havde set noget lignende i Danmark, AHW ville sikker have hvinet af fryd
sammen med de to parteigenosse-over-baronesse.-kvinder. De behandlede
iøvrigt tjenere på vores restauranter som svin, og de fattede ikke hvorfor
vi ikke brød os om det. Men jeg ved godt at det var meget bedre at leve i
USSR, 70 kroner fik man i alderspension, og det kunne man få flere dåser
pølser for .

Hvorfor skriver jeg så sådan noget væmmeligt noget om USSR?. Jeg burde
sendes over til dpi, hvor man skriver ting som ikke lissom passer ind i det
vi velmenende mennesker gerne vil mene. AHW har selvfølglig 100% ret i at
tingne i Sovjetunionen var næsten perfekte, det VED alle vi anti-dpi-folk
med 100 pcts sikkerhed?

Fra : Croc®

Dato : 27-12-04 11:56

On Mon, 27 Dec 2004 02:41:00 +0100, "Knud Larsen"
<larsen_knud@hotmail.com> wrote:

>Det er ret fantastisk, jeg håber ikke en CROC virkelig "holder med" en så
>ufatteligt manipulerende persons gakkelak? Gud fader bevare os.

Jeg holder ikke med nogen overhovedet. Hvis du virkelig læste den tråd
hvor jeg opfordrede til god debattone mellem de som ønsker og formår
debatten, kan jeg slet ikke forstå dit spørgsmål.

Jeg har svaret Arne under hans indlæg.

Regards Croc®

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 27-12-04 02:45

<tom> skrev i en meddelelse

> Det lort gider vi heller ikke have.

Tal for dig selv. Du kan ikke udtale dig på andres vegne med mindre de har
bedt dig om det.

--
ahw

Fra : Bo Warming

Dato : 27-12-04 03:12

Man dutter folk en mening på, hvis vanvid alle kan forstå(Piet Hein)

Påpeger vi had i koranen, overkriminalitet i statistikken, rotteagtig
formering osv
så er vore modstandere argumentløse og opdigter at vi har sagt at alle
muslimer skal gasses.

Fra : G.B.

Dato : 26-12-04 20:24

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]

....(snip)...
> sådan spiller klaveret simpelthen ikke.
....(snip)...

Tak for endnu et godt indlæg!

Fra : Allan Riise

Dato : 26-12-04 20:28

G.B. wrote:
> "Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> skrev i meddelelsen
>
> ...(snip)...
> ...(snip)...
>
> Tak for endnu et godt indlæg!

Hvad godt er der i at man *ikke* vil følge fundatsen?

Rygklapper..

Allan Riise

Fra : ab©

Dato : 26-12-04 21:53

> Hvad godt er der i at man *ikke* vil følge fundatsen?

Det er altid godt, når nogen - i dette tilfælde Knud Larsen - har en god og
nuanceret begrundelse for sine argumenter. Det kunne mange godt lære af - i
stedet for at komme med de samme floskler.

> Rygklapper..

Det er den slags udbrud, der virkelig viser, hvor seriøs nogen er.

ab

Fra : Croc®

Dato : 26-12-04 23:16

On Sun, 26 Dec 2004 19:20:56 +0100, "Knud Larsen"

> [...]
>falangister, hizbutter, osv osv osv, og så tro at man bare stille og roligt
>kan forvise folk dertil, - sådan spiller klaveret simpelthen ikke.

Tror du ikke usenet ville ende en kende ubrugeligt hvis alle havde den
holdning?
Det er da ganske fair at henvise indlæg til skraldespanden, for både
du og jeg ved at gruppen netop er oprettet for at fjerne de hadske
indlæg fra d.p.
Hvad der derimod er ulogisk, er trangen til konstant at skrive i en
gruppe hvor indlæggene ikke hører hjemme.

> [...]
>
>Men det er da i orden at skamme folk ud, det skal bare ikke være en
>fuldstændigt generel udskældning af alle, der måtte have den frækhed at mene

Sådan er det jo heller ikke. De som har et nuanceret syn på
problematikken skammes da ikke ud. Det er stort set racisterne der
står for skud hver gang.

>Men Allah ved bedst, - og han ville sikkert heller ikke skrive i dpi, jeg
>har da ikke set så meget som et lille indlæg fra ham derovre/dernede.

Har Jesus skrevet derinde? Det kunne være de sad i møde.

Regards Croc®

Fra : N/A

Dato : 26-12-04 23:06

Fra : N/A

Dato : 26-12-04 23:06

Fra : N/A

Dato : 26-12-04 23:06

Fra : Sten Schou

Dato : 26-12-04 23:06

> Fordi spørgsmålet du stiller, kun har med indvandring og dens
komplikationer
> i Danmark at gøre, læs fundatsen for dk.politik......

Komplikationer?..hvilke komplikationer?.....mener du ikke udfordringer?

Hilsen Sten

Fra : Bo Warming

Dato : 27-12-04 00:49

"Sten Schou" <mohmedabacha@yahoo.ca> wrote in message

> "Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> skrev i en meddelelse

> komplikationer
>
> Komplikationer?..hvilke komplikationer?.....mener du ikke udfordringer?

Flygtninge, som vi har frelst fra tortur og henrettelse, og som lønner os
med overkriminalitet er både en udfordring og en komplikation.
Nærliggende er masse-udvisning, eftersom intet tyder på at integration er
mulig - udfordringen er umulig. Komplikationerne er FOR lemlestende og
politisk farlige og socialudgifts-ruinerende.

"Fise-fornemme skralde-spand" er mere korrekt - men hvorfor udtrykke banale
sandheder så vulgært?

Fra : Joakim von And

Dato : 27-12-04 10:46

> [...]
> "Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Såeh? Handler det ikke også om arbejdsløshed, sociale problemer,

Måske, men det er stadig indvandringens følgevirkninger, der danner
omdrejningspunktet for den videre diskussion, og hører derfor rettelig til i
den dertilhørende gruppe.

JvA

Fra : Tim

Dato : 27-12-04 13:40

> [...]
> "Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Såeh? Handler det ikke også om arbejdsløshed, sociale problemer,

Lad nu Allan og Croc lege netbetjent... de skal også have lov til at føle de
er noget.

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 27-12-04 13:46

Tim wrote:
> "Malene P" <Malenekors[SPAMERIKKEGODT]@hotmail.com> wrote in message

> Lad nu Allan og Croc lege netbetjent... de skal også have lov til at
> føle de er noget.

Mudderkastning, er det alt hvad du kan Tim?