LOTR EE box set (12-disc)
Fra : LongHorn

Dato : 26-12-04 17:08

Hvor finder man billigst Lord of the Rings Trilogy EE Box?
Der må selvfølgelig ikke være klippet i nogle af filmene, så R2UK versionen
er vel udelukket?
Danske undertekster er ikke nødvendigt.
Er der noget med at lyden er lidt dårligere på PAL-versionerne?
www.loaded247.com ser det ud til at coveret til Fellowship EE ikke er i
samme design som de to andre. Kan det passe?
R1 versionen af boxen kan fås på dvdsoon.com til ca. 500 ddk. Men er der
risiko for moms eller told oveni? Hvor meget ca.?

Hilmar

Fra : Mads Jensen

Dato : 27-12-04 16:50

LongHorn wrote:
> [...]
> R1 versionen af boxen kan fås på dvdsoon.com til ca. 500 ddk. Men er der
> risiko for moms eller told oveni? Hvor meget ca.?

Jeg kan med garanti sige, at du får told (= 25% moms + 60 kr dummebøde)
oven i hatten, når du bestiller fra en butik, der sikkert ikke undlader
at gøre lidt reklame for sig selv, og samtidig putter en ordreseddel
med. De er iøvrigt også frække og tager moms af fragten.

/Mads

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 27-12-04 21:44

"LongHorn" <hilmar@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> R1 versionen af boxen kan fås på dvdsoon.com til ca. 500 ddk. Men er der
> risiko for moms eller told oveni? Hvor meget ca.?

Jeg købte min på www.choicesdirect.com til 45.5 pund (500kr) inklusiv fragt.
Jeg bruger ikke danske undertekster, så det var en god deal for mig.

Den eneste forskel der er på R2 UK releasen er at den mangler en MTV spoof
som jeg snildt kan leve foruden. Filmene er 100% uncut.

Alle æskerne er i samme design så det er heller ikke noget problem.

Det er en god deal hvis du kan undvære danske undertekster og spoofen.

VH
Peter T

Fra : LongHorn

Dato : 28-12-04 22:38

ok tak for hjælpen. Er du sikker på at filmene er 100% uncut? Hørte noget om
en "skalle" eller noget, der var klippet ud?

Hilmar

Fra : Mikl

Dato : 28-12-04 23:22

LongHorn wrote:
> ok tak for hjælpen. Er du sikker på at filmene er 100% uncut? Hørte noget om
> en "skalle" eller noget, der var klippet ud?
>
> Hilmar
>
> "Peter Tønnesen" <peton@***privat.dk> wrote in message

http://www.bbfc.co.uk/ kan du søge efter Lord of the rings og se hvad
der måtte være klippet ud. Det er den britiske filmcensur.

/Mikkel

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 29-12-04 01:56

Brug evt. http://www.dvdcompare.net, søg på 'Lord of the Rings'.

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 29-12-04 21:45

"C. H. Engelbrecht" <chris@bitfrost.dk> skrev i en meddelelse
> Brug evt. http://www.dvdcompare.net, søg på 'Lord of the Rings'.

Lige netop, og de bekræfter at der IKKE er cuttet i UK reg 2 versionen

VH
Peter