Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Digital foto gider ikke betjene nye kunder
Fra : Bandit

Dato : 26-12-04 17:08

Da jeg havde prøvet en dvd fra digital foto
tænkte jeg at den hjælp kunne jeg ikke leve foruden (og så er/var det PÅ
DANSK
der var jo også et eller andet med et godt tilbud
så som sagt så gjort)

Der blev bestilt den 23-8-04
genbestilt den 03-11-04
(får en rykker den 10-12-04 at min bestilling ikke er betalt,
og jeg gør opmærksom på at jeg ikke har modtaget noget)

Jeg syndes selv at jeg er et meget tåldmodig menneske men nu er det lige før
jeg giver op
Hver gang jeg henvender mig hos digital foto får jeg en roman om at de skal
modtage deres blade fra norge
men SÅÅ langt væk er det vel heller ikke at der skal gå 4 mdr og jeg stadig
ikke har modtaget andet end en rykker

Er der nogen der kan anbefale et andet dansk blad, da det ikke lader til at
digital foto har lyst til at få nye kunder
på trods af at jeg gerne ville bestille ALLE de blade der var udkommet før
jeg fik mit første blad
Eller er der nogen der kan hjælpe mig med de dvd'er som jeg mangler ?
Digital foto
2 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 26-12-04 17:53

"Bandit" <bandit228@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg fik mit første blad
> Eller er der nogen der kan hjælpe mig med de dvd'er som jeg mangler ?
+++++++++++++++++++++++++
Hej.

For det første så er det cd-rom og ikke en dvd. Jeg tror bare du skal have
lidt tålmodighed, der gik også lang tid fra jeg bestilte til jeg fik det
første blad. Du skal også tænke på at du skal have mange blade hvis du skal
have dem som også udkom før du blev medlem. Jeg har aldrig haft problemer
med dem. Jeg fik på et tispunkt en cd der var bukket, så jeg ikke kunne
afspille den, jeg skrev en mail til dem, få dage efter lå der en ny i
postkassen.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk