Viljen til magt, skaber selv den særeste s~
Fra : Bo Warming

Dato : 26-12-04 15:49

Viljen til magt, skaber selv den særeste seksualitet

Staten vil have os til at takke dens videnskab for sexfrigørelse og
sexualundervisning.

Men det er folkets naturlige frihedstrang, der har al ære for de kristne
hæmningers delvise fald.

Det er den ærlige egoisme der gør at vi tør være os selv og afprøve særeste
indfald, fx

"Alle har en forskellig ide om kærlighed
En pige jeg kender sagde "Jeg vidste han elskede mig, da han ikke ville
komme i munden på mig. Andy Warhol

Tidligst så Nietzsche, hvor ligegyldige handlingerne, organerne og
køns-kombinationerne er

"For elskere i ordet virkelige og stærke mening, er
tilfredstillelsen af begæret ligegyldig. Det er bare et symbol".
Nietzsche

At få erotik med statusperson er om magt;

" Sex er til af begynde med ganske tilokkende, men det, der tæller i
længden, er magt. Jiang Qing (hustru til Mao)

I flinkeskolede DK er vi tændt på søde ord, og det er hvad kærligheden
handler om - dens overflade, der skjuler magtrealiteterne:

" Sexlivet er i sig selv bedøvende ligegyldigt. Og selv om orgasme
kan være meget spændende, så er den hurtigt overstået. Det, mennsker bør
søge hos hinanden, er hensynsfuldhed, omsorg, poesi og ømhed - først og
sidst. Elsa Gress

Det naturlige dyriske formeringsformål er næsten tabu.

"Liv bliv til! I denne nat er det dig der er Gud!
Ja, det er en anden tanke en "erotik som tidsfordriv". Palle Lauring

Fra : Bo Warming

Dato : 27-12-04 04:00

> [...]
> kan være meget spændende, så er den hurtigt overstået. Det, mennsker bør
> søge hos hinanden, er hensynsfuldhed, omsorg, poesi og ømhed - først og

Og opnår man ømhed og hensyn har man fået stadfæstet personens
slavementalitet, dvs det handler om *vilje til magt*

" The natural order of things, the eternal war between the sexes, assigns
her by far the foremost rank". Nietzsche

"Sex er til af begynde med ganske tilokkende, men det, der tæller i længden,
er magt. Jiang Qing (hustru til Mao)

"She deceiving, I believing;/ What need lovers wish for more?
Sir Charles Sedley