Overføre billeder/ringetoner til 6610i via~
Fra : Michael Jensen

Dato : 26-12-04 13:00

Hej I Gruppen.

Jeg har selv en T610, og min kæreste en Nokia 6610i.

Når jeg prøver at overføre billeder eller ringetoner via deres infrarøde
porte sår jeg en fejlmeddelelse. Jeg har med success overført begge dele til
diverse andre SE og Nokia telefoner, men kan altså bare ikke få dem igennem
til hendes 6610i. Almindelige visitkort (kontakter) kan jeg sagtens overføre
men altså ikke andet.......

Nogen der har et bud på hvad man kan gøre??

Og så et lille extra spørgsmål: Hvis vi ikke kan få ovenstående til at
virke, så har hun en bærbar med infrarød port. Skal jeg bruge et bestemt
program for at overføre ting via denne?

Med venlig hilsen

Michael