Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon G1
Fra : Jes Hovmøller

Dato : 26-12-04 12:52

Hej

Jeg har fået et problem med mit G1. Det kan ikke tændes ej heller når
laderen er sat til. Jeg har prøvet at sætte et andet batteri i, men uden
held.

Er der nogen der har en idé til hvad der kan være galt ? Jeg er ikke helt
klar til at give min fotohandler 600 kr at finde ud af hvad der er galt.

Mvh Jes

Fra : Michael Holm

Dato : 26-12-04 14:03

Jes Hovmøller wrote:
> [...]
> klar til at give min fotohandler 600 kr at finde ud af hvad der er galt.

Prøv at rense kontakterne til batteriet med kontaktrens. Det er en lille
rød spray som kan fås i de fleste radio-butikker.

--Michael

Fra : Jes Hovmøller

Dato : 26-12-04 17:14

Hej Michael