NFS U2 - - Drag race - - bil helt ustyrlig
Fra : Flemming Ploug

Dato : 26-12-04 09:32

Er det mig er er det ikke til at styre bilerne i dragracet.....når jeg
drejer begynder bilen at skøjte fra side til side.....er der et trick eller
noget

Flemming

Fra : Sp@cey

Dato : 26-12-04 09:49

"Flemming Ploug" <flemmingDETHERSKALIKKEMED@elgelogen.dk> skrev i en
meddelelse news:41ce7704$0$33637$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Er det mig er er det ikke til at styre bilerne i dragracet.....når jeg
> drejer begynder bilen at skøjte fra side til side.....er der et trick
> eller
> noget

De har været så flinke, så du bare skal styre uden om forhindringerne. Den
retter selv op.....men det tog også mig lidt tid at finde ud af det

Kenneth

Fra : Flemming Ploug

Dato : 26-12-04 09:54

DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH

den prøver jeg lige mange tak

Fra : Casper Bang

Dato : 26-12-04 11:00

> DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH

Ja, jeg synes også det er en grim feature :( Lad os dog i det mindste kunne
slå det fra.
Jeg kunne squ undgå forhindringer bedre end den til tider kan!

Fra : Carsten

Dato : 26-12-04 21:47

Den holder selv banen som en anden skrev
men i høj fart kræver baneskift meget downforce
ellers kommer bilen i slinger og holder ikke banen.

Hilsen Carsten